پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 59922
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز جودو بانوان ايران در قم

سفر مربي ازبكستاني تيم ملي به قم
قم نيوز : پيكارهاي جودو بانوان ايران و انتخابي تيم ملي با حضور بانوان جودوكار استان‌هاي مختلف از امروز به ميزباني دانشگاه قم آغاز به كار كرد.
آغاز جودو بانوان ايران در قم
آغاز جودو بانوان ايران در قم
به گزارش قم نیوز بانوان شرکت کننده در پیکارهای جایزه بزرگ بانوان و انتخابی تیم ملی برای به دست‌ آوردن مقام‌های اول تا سوم اوزان منهای 48، 52، 57، 63، 70، 78 و به اضافه 78 به میزبانی هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با یکدیگر مبارزه می‌کنند و هر استان امکان حضور دو تیم در این دوره از رقابت‌ها را دارد.

 

* مالکی‌نژاد: برگزاری مسابقات با نام شهدا اقدامی ارزشمند است

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر قم در دیدار با اعضای ستاد اجرایی برگزاری مسابقات جودو انتخابی تیم ملی در قم، برگزاری این پیکارها با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان زین‌الدین و شهید مدافع حرم شهید ابراهیم عشریه را اقدامی ارزشمند دانست.

حسن مالکی‌نژاد اضافه کرد: ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی بهانه‌ای است تا نام شهدای عزیزمان را زنده نگه داریم و ورزشکاران عزیزمان با تاسی از شهدای گرانقدری که جان خود نثار این نظام و انقلاب کردند بیش از پیش به تهذیب نفس و تقویت روحیه پهلوانی بپردازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به همکاری نزدیک سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم در برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: باید از زحمات اعضای ستاد تقدیر کرد زیرا ورزش جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارد و تلاش برای کمک به ورزش در نهایت به سلامت عمومی افراد جامعه منجر می‌شود.

 

* ساطع: دانشگاه قم برای برگزاری جام حضرت معصومه (س) آماده است

مدیر آموزش و پژوهش واحد خواهران دانشگاه قم راجع به برگزاری پیکارهای جودو جایزه بزرگ بانوان ایران جام حضرت معصومه (س) در قم اظهار کرد: دانشگاه قم برای برگزاری هرچه باشکوه مسابقات جام حضرت معصومه (س) که به اهتمام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انجام می‌شود آماده شده و این افتخار را دارد که میزبان ۳۰۰ نفر بانوی ورزشکار از سراسر کشور با نام و لوای کریمه اهل بیت (س) باشد.

دکتر نفیسه ساطع عنوان کرد: این مسابقات و میزبانی آن در سطح ملی، شور و شوقی در بین دانشجویان به ویژه دانشجویان ورزشکار ایجاد کرده است و امیدواریم برگزاری این رخدادها در دانشگاه قم استمرار یابد، ضمن اینکه تلاش‌های مسوولان برگزاری به ویژه شورای شهر و شهرداری قم نیز قابل تقدیر است.

 

* سفر سرمربی ازبکستانی تیم ملی جودو بانوان به قم

پیکارهای جودو جایزه بزرگ بانوان ایران جام حضرت معصومه (س) در حالی از امروز به میزبانی هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم آغاز به کار کرد که نلیا کیامووا مربی ازبکستانی تیم ملی جودوی زنان ایران نیز با سفر به شهر مقدس قم از نزدیک این رقابت‌ها را زیر نظر می‌گیرد.

قم در حالی میزبان سرمربی ازبکستانی تیم ملی است که وی روز چهاردهم بهمن ماه با مسوولان فدراسیون جودو ایران برای هدایت تیم ملی بانوان به توافق رسیده، ضمن اینکه آندری شکوربابین نیز برای هدایت تیم مردان ایران سرمربیگری تیم ملی ایران را پذیرفته است.

 

* شاهزاده: 8 جودوکار در تیم قم رقابت می‌کنند

پیکارهای جودو جایزه بزرگ بانوان ایران جام حضرت معصومه (س) در حالی در قم به انجام می‌رسد که نایب‌رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم بانوان قم خبر داد و عنوان کرد: تیم بانوان قم متشکل از هشت جودوکار در سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه قم با حریفان خود پیکار می‌کند.

سیما شاهزاده خاطرنشان کرد: تیم جودوی زنان استان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی دانشگاه قم در اوزان منهای 48، 52، 63، 70 و 78 کیلوگرم تشکیل شده و راضیه یوسفی، محدثه جلالی به همراه فاطمه صدری‌فر در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد: همچنین فاطمه خانه‌زرین در منهای ۵۲ کیلوگرم، الهام ذاکر و فائزه عینی‌خجسته در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، زهرا محمدخانی در منهای ۷۰ کیلوگرم و فاطمه حاج‌حسنی در منهای ۷۸ کیلوگرم دیگر اعضای تیم بانوان قم به سرپرست سحر نریمان و مربیگری نجمه کیانی هستند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcgxy9n.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما