جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 59969
منبع : خبرگزاری فارس
استاد حوزه علمیه قم مطرح کرد

نظر سیاستمداران برجسته دنیا درباره امام خمینی(ره)

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: سیاستمداران برجسته دنیا اذعان کردند که امام خمینی(ره) یک سیاستمدار راستگو بودند و دروغ در ایشان هیچ جایی نداشتند.
نظر سیاستمداران برجسته دنیا درباره امام خمینی(ره)
نظر سیاستمداران برجسته دنیا درباره امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی صالحی خوانساری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به ویژگی‌های شهدای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: این شهدا برای شرکت در مسیر نهضت انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و آن‌ها در این مسیر جان خودشان را تقدیم اسلام کردند.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) در روایتی فرمود زمانی می‌آید که کسی از شبهات نجات پیدا نمی‌کند مگر این که دعای غریق بخواند، در آن زمان امام معصوم وجود ندارد و این روایت دارای تطابق با زمان کنونی است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: سیاستمداران برجسته دنیا اذعان کردند که امام خمینی(ره) یک سیاستمدار راستگو بودند که دروغ در ایشان جایی نداشت، امام راحل توانستند که انقلاب اسلامی را پیروز کنند و علت دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی به خاطر تقابل همیشگی بین سیاست دروغ با راستی و درستی است.

صالحی خوانساری با اشاره به تفاوت دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم در دوران طاغوت، شرایط سخت و نامناسبی داشتند، اما اکنون شاهد تغییر این وضعیت هستیم و مردم باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشند.

وی ادامه داد: قرآن در آیات مختلفی در خصوص شبهه و فتنه سخن گفته است، در جامعه کنونی با شبهه پراکنی های دشمن در خصوص مسائل دینی مختلف هستیم و 20 هزار شبهه در مورد عقاید مختلف اسلامی در جامعه منتشر شده است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: براساس روایات زمانی که مردم ائمه معصومین(ع) را رها کنند، گرفتار فتنه می‌شوند، دنیا علیه مردم کشورمان مشغول فتنه انگیزی و شبهه افکنی است تا مردم را از دین اسلام و مکتب تشیع و انقلاب اسلامی جدا کنند. براساس بیان امام صادق(ع) در دوران غیبت کبری فتنه ای سخت دامن جامعه اسلامی را خواهد گرفت.

صالحی خوانساری در پایان با اشاره به غصب ولایت امام علی(ع) پس از رحلت پیامبر(ص) خاطرنشان کرد: بین واقعه غدیرخم و رحلت رسول اکرم(ص) فاصله کمی بود، اما با این وجود، وصیت رسول اکرم(ص) نادیده گرفته و حق امام علی(ع) در زمینه خلافت غصب شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwwnm.23nw-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما