دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 60099
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم مطرح شد

ضرورت ترویج خرید کالای بومی در استان قم

قم نيوز : در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم بر ضرورت ترویج خرید کالای بومی در استان تاکید شد.
ضرورت ترویج خرید کالای بومی در استان قم
ضرورت ترویج خرید کالای بومی در استان قم
به گزارش قم نیوز جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم ظهر امروز در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

امیر طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در ابتدای این جلسه گفت: در شهرک صنعتی محمود آباد، بدهی واحدهای صنعتی به شرکت خدماتی این شهرک، به 2.5 میلیارد تومان رسیده و این شرکت حدود 400 میلیون تومان به شرکت آب و فاضلاب استان قم بدهکار است. بدهی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی محمود آباد به شرکت های خدماتی بیشتر به دلیل رکود در فعالیت واحدهای صنعتی کانی غیرفلزی است.  

مجید آوری فرد مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ادامه جلسه با اشاره به باز بودن ثبت نام برای طرح‌های گردشگری در سامانه بهین یاب اظهار کرد: ثبت نام در این سامانه برای طرح‌های گردشگری و نوسازی واحدهای صنعتی باز است و باید دستگاه‌های اجرایی طرح‌های موجود در این بخش‌ها را به سامانه بهین یاب هدایت کنند.

غضنفری معاون استاندار قم نیز در بخش پایانی این جلسه با اشاره به وضعیت پرداخت طرح تسهیلات طرح رونق تولید استان قم اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر شاهد رشد 50 درصدی تسهیلات این طرح توسط سیستم بانکی در استان قم بودیم.

وی ادامه داد: قرار است که عملکرد سیستم بانکی و دستگاه‌های اجرایی در استان قم مورد ارزیابی قرار بگیرد و نتیجه این ارزیابی به مدیران ملی ارسال خواهد شد، از 63 دستگاه اجرایی در استان قم، 37 دستگاه در حوزه اقتصادی است و ارزیابی مدیران اقتصادی براساس عملکرد آن‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم خاطرنشان کرد: به همه دستگاه‌های استان ابلاغ خواهیم کرد که اولویت مصرف این دستگاه‌ها مصرف کالای استاندارد تولیدی قم باشد، اینکه بخش خصوصی از واحدهای تولیدی استان قم خرید می‌کنند، نشان از اقتصادی بودن خرید از این واحدهای تولیدی دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnz09.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما