پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 60210
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

اجرای ادامه بلوار زائر منوط به نظر مدیران استان است

قم نيوز : شهردار قم گفت: ادامه بلوار زائر تا پردیسان خارج از محدوده شهر است و برای اجرای عملیات عمرانی آن نیازمند تصمیم مدیران استان هستیم.
اجرای ادامه بلوار زائر منوط به نظر مدیران استان است
اجرای ادامه بلوار زائر منوط به نظر مدیران استان است
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه بازدید مدیران دادگستری استان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های شهری، با اشاره به اینکه ماه‌هاست شهرداری عملیات عمرانی پروژه بلوار زائر را تکمیل کرده است اظهار کرد: این پروژه با وجود اینکه یکی از نیازهای اصلی این محدوده شهر برای کاهش ترافیک بلوار غدیر است همچنان بازگشایی نشده است.

وی با اشاره به دلایل عدم بازگشایی این مسیر با وجود اتمام عملیات عمرانی تصریح کرد: تامین و تجهیز ادامه بلوار زائر در فاز سوم به سیستم روشنایی بر عهده شهرداری نبوده و با توجه به اینکه نهادهای مسئول همچنان اقدامی برای تامین سیستم روشنایی نکرده‌اند و خطرسازی بالای محور، از بازگشایی مسیر جلوگیری کرده‌ایم.

شهردار قم با بیان اینکه شهرداری آمادگی دارد ادامه مسیر بلوار زائر را نیز به سمت پردیسان اجرایی کند خاطرنشان کرد: ادامه این مسیر خارج از محدوده شهری است و اجرای پروژه در آن منوط به تصمیم‌گیری مدیران استان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مشکلات شهروندان را در حوزه ترافیکی به حداقل برساند اذعان کرد: امیدوارم نهادهای مسوول هرچه سریع‌تر نسبت به تامین سیستم روشنایی فاز سوم بلوار زائر اقدام کرده و شاهد بهره‌برداری از این مسیر باشیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdciuraq.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما