شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 60581
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
جانشین ریاست المصطفی تاکید کرد

نقش مهم مدیران گروه های علمی- تربیتی در اجرای طرح تحول آموزش

قم نيوز : جانشین ریاست المصطفی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث خانواده های طلاب المصطفی، عمق بخشیدن ارتباط المصطفائیان با قرآن را یکی از مهم ترین اقدامات در دست پی گیری جامعه المصطفی خواند.
نقش مهم مدیران گروه های علمی- تربیتی در اجرای طرح تحول آموزش
نقش مهم مدیران گروه های علمی- تربیتی در اجرای طرح تحول آموزش
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در این مراسم، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، ابراز داشت: رسوخ قرآن کریم در تمام ساحت های حیات بشری و جریان یافتن آن مانند رودی زلال در تمام شریان های زندگی، تضمین کننده سعادت حیات دنیوی و اخروی خواهد بود.

وی با تاکید بر هیمنه قرآن کریم بر تمام کتب آسمانی پیشین، خاطرنشان کرد: خداوند جریان رسالت را با پیامبر گرامی اسلام(ص) ختم نمود و قرآن کریم را به عنوان کامل ترین کتاب الهی به بشر ارائه نمود که اگر بتوانیم به درستی مفاهیم بلند آن را درک کرده و در زندگی خود جاری نماییم، به سعادت و رضوان دنیا و آخرت دست خواهیم یافت.

جانشین ریاست المصطفی(ص) با تقدیر از همه افرادی که در تنفیض شئون قرآنی در المصطفی(ص) تلاش می نمایند، اظهار داشت: همه طلاب المصطفی در زمینه های مختلف باید با قرآن ارتباط گسترده ای برقرار نمایند. قرائت قرآن تنها نقطه آغاز است و باید به جایگاهی دست یابیم که جوامع بشری خود را با مفاهیم قرآن ساخته و اداره کنیم.

حجت الاسلام المسلمین مهدوی مهر در پایان تاکید کرد: باید از همه ظرفیت های جامعه المصطفی(ص) شامل اساتید، طلاب و فضلا، امکانات اداری، سازمانی و بودجه ای بهره گیریم تا قرآن کریم در جایگاه رفیع و ممتاز خود در جامعه المصطفی(ص) قرار گیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjviem.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما