سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 60704
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار شد

بازنگری در تدوین خطوط ویژه مینی بوس

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر استان قم گفت: خطوطی که برای رانندگان برخی از مینی‌بوس ها تعریف شده است خطوط مناسبی نبوده و رانندگان حتی در تامین هزینه‌های زندگی با مشکلات متعددی روبه رو هستند.
بازنگری در تدوین خطوط ویژه مینی بوس
بازنگری در تدوین خطوط ویژه مینی بوس
به گزارش قم نيوز عبدالله جلالی عصر امروز در سی و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به وقایع اخیر در خیابان پاسداران تهران، اظهار کرد: انتظار داریم قوه قضائیه با افرادی که آرامش و امنیت جامعه را برهم ریخته و برای مردم نگرانی ایجاد کرده‌اند برخورد لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سی و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم لایحه اخذ مجوز آزادسازی مالکیت 50 دستگاه مینی‌بوس تصویب شد، عنوان کرد: مالکیت 130 مینی‌بوس را در اختیار داریم که 30 دستگاه از آن‌ها آزاد شده و درخواست آزادسازی 50 دستگاه دیگر نیز صادر شده است که با توجه به بندهایی که در کمیسیون به این لایحه وارد شده بیش از هشت دستگاه مینی‌بوس شرایط آزادسازی را ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: خطوطی که برای رانندگان این دستگاه‌های مینی‌بوس تعریف شده است خطوط مناسبی نبوده و رانندگان آن‌ها حتی در تامین هزینه‌های زندگی با مشکلات متعددی روبه رو هستند.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه بودجه سال 97 سازمان آتش نشانی دارای برخی ایرادات است که باید مورد بررسی قرار بگیرد، مطرح کرد: درآمد سازمان آتش نشانی مبتنی بر کمک شهرداری است و عمده هزینه‌های این سازمان برای تامین حقوق پرسنل است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtu93.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما