سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 60733
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور مسوولان ورزش قم صورت گرفت

تجلیل از طلایی‌های هندبال بانوان قم در مسابقات آسیایی

قم نيوز : بانوان طلایی هندبال قم در مسابقات غرب آسیا با بازگشت به ایران اسلامی و شهر مقدس قم مورد تجلیل و قدردانی مسوولان قرار گرفتند.
تجلیل از طلایی‌های هندبال بانوان قم در مسابقات آسیایی
تجلیل از طلایی‌های هندبال بانوان قم در مسابقات آسیایی
به گزارش قم نیوز تیمی که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات هندبال قهرمانی غرب آسیا به میدان رفته بود در ترکیب خود دو بازیکن شاخص هندبال بانوان استان قم یعنی الناز قاسمی و فاطمه خلیلی را داشت و بالاتر از دیگر رقبای خود عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

قاسمی و خلیلی دو تن از بازیکنان نخبه و شاخص یکی از سازنده‌ترین باشگاه‌های ورزش حرفه‌ای در استان قم یعنی هدف‌پویان جوان هستند که به صورت تخصصی در رشته هندبال فعالیت می‌کند و از حضور یکی از مربیان شاخص کشور در این رشته یعنی زهرا احمدی‌نیا بهره‌ می‌برد.

باشگاه هندبال هدف‌پویان جوان قم در چند سال اخیر نتایج بسیار خوبی در مسابقات مختلف کشوری کسب کرده و با سرمایه‌گذاری روی استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه هندبال دختران قم، اکنون چند بازیکن ملی‌پوش به تیم‌های رده‌های سنی مختلف هندبال ایران معرفی کرده است.

بازیکنان ملی‌پوش معرفی شده از تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم برای نخستین ‌بار در دهه 1390 قم را صاحب بازیکن ملی‌پوش در تیم‌های هندبال نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان ایران کردند و حضور در مسابقات مختلف بین‌المللی، قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی را نیز تجربه کردند.

هدف‌پویان جوان قم که قهرمانی در لیگ دسته دوم، قهرمانی در لیگ دسته اول و دو فصل متوالی حضور در پیکارهای لیگ برتر هندبال زنان ایران را بر عهده دارد امسال به دلیل مشکلات مالی نتوانست در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی یعنی لیگ برتر حضور یابد اما بازیکنان این تیم همچنان پویا و موفق هستند.

الناز قاسمی و فاطمه خلیلی دو تن از هندبالیست‌های شاخص باشگاه هدف‌پویان جوان قم هستند که در ترکیب تیم بانوان شهید چمران لارستان نماینده ایران  در مسابقات غرب آسیا به میزبانی اردن بودند و پس از شکست تمامی رقبا و کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها در بازگشت به قم مورد استقبال و تجلیل مسوولان ورزش قرار گرفتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipyaq.t1aup2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما