پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 60866
منبع : خبرگزاری فارس
نيمه دوم اسفند ماه انجام مي‌شود

اعزام ورزشكاران قم به 2 جام بين المللي

قم نيوز : ورزشكار استان قم در تركيب تيم منتخب كشورمان با حريفان شركت كننده در دو جام بين‌المللي صلح و دوستي 2018 و كمربند جهاني تركيه به رقابت مي‌پردازند.
اعزام ورزشكاران قم به 2 جام بين المللي
اعزام ورزشكاران قم به 2 جام بين المللي
به گزارش قم نیوز تیم منتخب کشورمان در حالی به رقابت‌های بین‌المللی جام صلح و دوستی اعزام می‌شود که این مسابقات در رشته ووشو برنامه‌ریز شده و به میزبانی کشورمان و هیات ووشو استان سیستان و بلوچستان، در شهر زاهدان به انجام می‌رسد.

این در حالی است که سال گذشته در مسابقات کمربند طلایی قهرمانی کشور که به میزبانی زاهدان به انجام رسید محمدجواد صادق رزمی‌کار مطرح و پر افتخار استان قم در ادامه کسب موفقیت‌ها و مدال‌های خود مجوز حضور در پیکارهای بین‌المللی را به دست آورده بود.

صادق اکنون به عنوان یکی از نفرات منتخب برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی ووشو جام صلح و دوستی انتخاب شده است، در حالی که علاوه بر نماینده قم، ووشوکاران استان‌های کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، مازندران، بوشهر و کرمان نیز این سهمیه را از سال قبل به دست آورده‌اند.

این نفرات در اوزان منهای 52، 65، 70، 75، 80 و 90 کیلوگرم هستند و علی افشانی از کهکیلویه و بویر احمد به همراه احمدرضا قاسمی از اصفهان در وزن منهای 52 کیلوگرم، محمدجواد صادق از قم در وزن منهای 70 کیلوگرم و محمد صمصامی از بوشهر در وزن منهای 75 کیلوگرم مبارزه می‌کنند.

همچنین سجاد پور جهانی از مازندران در وزن منهای 90 کیلوگرم، سیدرمضان حسینی از مازندران در وزن منهای 65 کیلوگرم به همراه مصطفی جواهری‌پور از کرمان در وزن منهای 80 کیلوگرم دیگر نفرات لیست هفت نفره برگزیده‌های مسابقات کمربند طلایی سال قبل در زاهدان هستند.

صادق در حالی موفق به کسب مجوز حضور در پیکارهای بین‌المللی جام صلح و دوستی شده است که سه ورزشکار قم برای اعزام به مسابقات کمربند جهانی در ترکیه نیز انتخاب شده‌اند، رقابت‌هایی که نمایندگان قم در اوزان منهای 67، 81 و 86 کیلوگرم آن به میدان خواهند رفت.

بر این اساس محمدجواد صادق در وزن منهای 86 کیلوگرم، عبدالله صالحی‌نیا در وزن منهای 67 کیلوگرم و بهروز نادری در وزن منهای 81 کیلوگرم از قم راهی ترکیه می‌شوند تا برای کسب عناوین برتر با حریفان خود از سایر کشورهای شرکت کننده به رقابت بپردازند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvcdv.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما