يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 60992
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی مراسم اعتکاف قم:

۲۴ مسجد میزبان معتکفین قم خواهند بود

۱۴ هزار نفر در اعتکاف قم شرکت می‌کنند
قم نيوز : معاون فرهنگی مراسم اعتکاف قم با بیان اینکه حداقل سن برای اعتکاف برادران ۱۸ و برای خواهران ۱۶ سال است گفت: مراسم اعتکاف سال جاری در ۲۴ مسجد برگزار می‌شود و همچنین اعتکاف‌هایی ویژه دانشجویان، دانش‌آموزان، ایثارگران و خانواده شهدا و ناشوایان در مساجد برگزار خواهد شد.
۲۴ مسجد میزبان معتکفین قم خواهند بود/۱۴ هزار نفر در اعتکاف قم شرکت می‌کنند
۲۴ مسجد میزبان معتکفین قم خواهند بود/۱۴ هزار نفر در اعتکاف قم شرکت می‌کنند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین باقر تکیه‌ای  در نشست خبری پنجمین جشنواره علمی، ادبی و هنری اعتکاف که ظهر امروز در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد گفت: ظرفیت پذیرش اعتکاف در سال جاری ۱۴ هزار نفر است که ۷ هزار نفر از آقایان و ۷ هزار نفر از بانوان پذیرش می‌شوند و همچنین حدود هزار نفر خادم نیز در مساجد حضور خواهند داشت.

وی افزود: ثبت‌نام از روز ۱۲ تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://qometekaf.com اقدام به نام‌نویسی کنند که البته به دلیل حجم زیاد تقاضا‌ها، میان افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند قرعه‌کشی انجام می‌‌شود و به افراد منتخب از طریق پیامک اعلام می‌شود تا در روز مقرر در مساجد حضور پیدا کنند.

معاون فرهنگی ستاد اعتکاف قم با بیان اینکه حداقل سن برای اعتکاف برادران ۱۸ و برای خواهران ۱۶ سال است خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف سال جاری در ۲۴ مسجد برگزار می‌شود و همچنین اعتکاف‌هایی ویژه دانشجویان، دانش‌آموزان، ایثارگران، خانواده شهدا و ناشنوایان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ فرهنگی در ایام اعتکاف ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده در ایام اعتکاف برنامه‌های ختم صلوات، آموزش، تفسیر و قرائت قرآن کریم، محافل انس با قرآن، قرائت دعاهای مربوطه با محوریت صحیفه سجادیه، برگزاری محافل سخنرانی و مناجات خوانی برای معتکفان برگزار می‌شود.

تکیه‌ای با بیان اینکه اسامی پذیرفته‌شدگان در پنجم فروردین ماه سال جاری اعلام می‌شود گفت:  مراسم معنوی اعتکاف از روز ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ مصادف با ۱۳ تا ۱۵ رجب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf01dv.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما