يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 6101

20 طرح ورزشی در سال 91 افتتاح می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: نزدیك به ۲۰ طرح ورزشی در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی در استان قم افتتاح یا كلنگ زنی می شوند كه برخی از این طرح ها برای ورزش روستایی نیز پیش بینی شده اند.
20 طرح ورزشی در سال 91 افتتاح می شود
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بینی در نخستین جلسه شورای عمومی اداره كل ورزش و جوانان قم افزود: سال ۱۳۹۱ سال جهش ورزش قم در بخش عمرانی است و بسیاری از پروژه های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به قم و همچنین هیات دولت احداث و تكمیل خواهند شد.

وی ادامه داد: امسال احداث و آغاز عملیات عمرانی نزدیك به ۱۲ پروژه از طرح های مصوب ورزشی در سفر پر خیر و بركت رهبر معظم انقلاب به استان قم به صورت رسمی كلید خواهد خورد تا در راستای افزایش سرانه فضاهای ورزشی قم گامی بلند برداشته شود.

مدیر كل ورزش و جوانان استان قم اضافه كرد: همچنین آن دسته از مصوبات دو سفر گذشته هیات دولت به استان قم كه تاكنون اجرایی نشده بودند، در سال جاری عملیات احداث آنها آغاز و برخی طرح های در دست ساخت نیز تكمیل می شوند.

وی یاد آور شد: نزدیك به ۲۰ طرح ورزشی در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی در استان قم افتتاح یا كلنگ زنی می شوند كه برخی از این طرح ها برای ورزش روستایی نیز پیش بینی شده اند.

جهان بینی اضافه كرد: در سال جاری در حوزه ورزش نیز، با جدیت تمام تلاش های چند سال اخیر خود را كه به منظور دسترسی آسان و ساده مردم به ورزش همگانی صورت گرفته بود، ادامه خواهیم داد.

وی خاطرنشان كرد: در موضوع جوانان در حال حاضر مهمترین اولویت پیش روی ما برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت است.

مدیركل ورزش و جوانان استان قم ابرازداشت : با همكاری بسیج و آموزش و پرورش نیز قصد داریم ورزش را به محلات استان توسعه داده و برای نخستین بار در ورزش قم، مسابقات ورزشی محلات قم را برگزار كنیم.

وی ادامه داد: بازی های آسیایی سال ۲۰۱۲ در كشور كره جنوبی و همچنین المپیك آینده در سال ۲۰۱۶ در كشور برزیل دو اولویت مهم ورزش قم است كه قطعا با شناخت استعدادها و ظرفیت غنی ورزش قم می توانیم ورزشكاران شاخص قم را به این میادین مهم اعزام كنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.yemfuqevvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما