دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 61033
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س)

بانوي بي همتا از راديو معارف پخش مي‌شود

قم نيوز : مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش بانوي بي همتا از اين رسانه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.
بانوي بي همتا از راديو معارف پخش مي‌شود
بانوي بي همتا از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزراش قم نیوز سیداحمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: برنامه ریحانه ویژه شب ولادت حضرت تولید شده که پنجشنبه 17 اسفند از ساعت 19:15 تا 21  از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه بستر مناسب برای تربیت فرزندان فاطمی را معرفی می‌کند که شامل ابعاد زندگی حضرت فاطمه(س) در قالب خانه‌ای پر مهر و محبت است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف شکل گیری شخصیت حضرت فاطمه(س) و بیان جلوه‌هایی از شخصیت ایشان را از دیگر بخش‌های برنامه ریحانه ذکر کرد و افزود: دانش و معارف، بخشش و ایثار، درجه ایمان و خداپرستی و مهر و محبت از جمله مباحث این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: در بخشی دیگر از این برنامه به حضرت زهرا(س) از نگاه حضرت رسول(ص) پرداخته می‌شود که از جمله سخنان پیامبر اکرم(ص) در زمینه حضرت زهرا(س) می‌توان به «فاطمه(س) پاره تن من است»، «فاطمه قلب و روح من در کالبدم هست» و «خداوند با خشم فاطمه(س) خشمگین و بارضایت او راضی می‌شود» اشاره کرد.

محمودی با بیان اینکه این برنامه از بخش‌های کارشناسی،‌ روایی، گزارش، شعرخوانی، مداحی و... تشکیل شده است گفت:‌ محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده، رضا حبیبی به عنوان گوینده و حجت‌الاسلام محمد حسین عبدی به عنوان کارشناس برنامه است.

وی از تولید برنامه بانوی بی‌همتا ویژه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد و افزود: این برنامه 18 اسفند امسال از ساعت 8:30  تا 11:30 از این رسانه پخش می‌شود که افزایش معرفت و سیره عملی حضرت زهرا(س) را برای شنوندگان بیان می‌کند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف خاطرنشان کرد: جایگاه حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی دینی، خانوادگی و اجتماعی در این برنامه تبیین می‌شود و معرفت نسبت به ایشان در دستور کار برنامه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه «حضرت فاطمه(س) در جایگاه همسر و زن نمونه» از دیگر مباحث برنامه بانوی بی‌همتا است گفت: زن مسلمان در خانواده و اجتماع، مقام و منزلت زن قبل و بعد از اسلام، تفاوت زن مسلمان و غیرمسلمان و فاطمه(س) به عنوان همسر از نگاه علی(ع) از جمله موضوعاتی است که در این برنامه مورد توجه قرار می‌گیرد.

محمودی خاطرنشان کرد: این برنامه از بخش‌های مختلف گفت‌وگو با کارشناس حضوری،‌ بخش روایی، گزارش، نمایش، شعرخوانی و... تشکیل شده است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcc1xqe.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما