?>?> لزوم ترجمه آثار برتر جشنواره هنر آسمانی به زبان‌های مختلف | قم نیوز
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 61065
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی مطرح کرد

لزوم ترجمه آثار برتر جشنواره هنر آسمانی به زبان‌های مختلف

قم نيوز : مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی گفت: تقاضا دارم که آثار برتر جشنواره هنر آسمانی به زبان‌های مختلف ترجمه شود تا شاهد نشر این آثار در جهان اسلام باشیم.
لزوم ترجمه آثار برتر جشنواره هنر آسمانی به زبان‌های مختلف
لزوم ترجمه آثار برتر جشنواره هنر آسمانی به زبان‌های مختلف
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مرادی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره هنر آسمانی در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفا با اشاره به تعداد فارغ التحصیلان جامعه المصطفی اظهار کرد: از این نهاد تاکنون 45 هزار طلبه از 132 کشور جهان فارغ التحصیل شدند و تعداد طلاب و خانواده‌های آن‌ها که در جهان زیر نظر جامعه المصطفی هستند، به 300هزار نفر می‌رسند.

وی ادامه داد: امسال برای شرکت طلاب جامعه المصطفی و خانواده‌های آن‌ها در جشنواره هنر آسمانی اطلاع رسانی صورت گرفت و به همین دلیل شاهد شرکت هزار و 856 اثر از افراد زیر پوشش جامعه المصطفی در این جشنواره بودیم.

مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی افزود: در بخش بین الملل جشنواره هنر آسمانی، پنج فیلم بلند و کوتاه، 15 فیلم نامه، 24 مستند، 56 داستان کوتاه و بلند، 246 قطعه شعر، 673 نثر ادبی و 73 پژوهش به دبیرخانه جشنواره رسید.

نبوی با اشاره به اهمیت شرکت مبلغین در جشنواره هنر آسمانی اظهار کرد: شرکت در چنین جشنواره ای موجب بهتر شدن ارتباط بین طلاب، مردم و هنرمندان می‌شود، جشنواره‌هایی همچون جشنواره هنرهای آسمانی،  بستر فعالیت در میدان‌های جدید و به روزی را برای مبلغین ایجاد کرده است و به همین دلیل باید طلاب در چنین حوزه‌هایی تولید محتوا داشته باشند.

وی ادامه داد: تقاضا دارم که آثار برتر جشنواره هنر آسمانی به زبان‌های مختلف ترجمه شود تا شاهد نشر این آثار در فضای جهان اسلام باشیم.

مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی در پایان خاطرنشان کرد: باید پیرامون محورهای جشنواره هنر آسمانی، آموزش‌های کاربردی صورت بگیرد تا شاهد حرفه ای شدن آثار این جشنواره در آینده باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmvn-.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما