دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 61068
منبع : خبرگزاری فارس
در بخش‌هاي كاتا و كوميته

قمي‌ها صاحب 41 مدال سبك اينويي‌هاي كاراته ايران شدند

قم نيوز : كاراته‌كاهاي استان قم در جدال با حريفان شركت كننده در مسابقات سبك اينويي‌هاي كاراته ايران موفق به كسب 41 مدال رنگارنگ شدند.
قمي‌ها صاحب 41 مدال سبك اينويي‌هاي كاراته ايران شدند
قمي‌ها صاحب 41 مدال سبك اينويي‌هاي كاراته ايران شدند
به گزارش قم نیوز کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۶ نشان نقره و ۱۰ مدال برنز در بخش کومیته انفرادی و همچنین چهار مدال برنز در بخش کومیته تیمی مسابقات قهرمانی کشور در سبک اینویی‌ها یک موفقیت جدید برای کاراته استان قم در سبک‌های قهرمانی کشور است.

این در حالی است که مسابقات قهرمانی کاراته ایران در سبک اینویی‌ها به میزبانی هیات کاراته استان قزوین به انجام رسید و تیم منتخب کاراته استان قم با حضور ۵۰ کاراته‌کا در این رقابت‌ها موفق به کسب بیش از 40 مدال شد تا عملکردی درخشان را در این دوره بر جای بگذارد.

در شرایطی که نماینده سبک اینویی‌های کاراته ایران در استان محمد نجفی است، وی به عنوان مربی مسوولیت هدایت کاراته‌کاهای قمی حاضر در این مسابقات را انجام داد و شاگردان طلایی وی در کمیته انفرادی ایمان نجفی، یاسین رهنما، محمدیوسف نعیمی، عرشیا آقاخانی ، مهدی محمدی، دانیال معارف‌وند، سیدامیر هاشمی و محمدامین یعقوبی بودند.

محمد تاری، حسین سخی، محمدمهدی پارسا، محمد عزیززاده، علی امامی، طاها یزدانی، امیرمهدی قلیچ‌خانی و سجاد قنبری با کسب مقام نایب‌قهرمانی صاحب نشان نقره شدند و ابوالفضل وفایی، محمدامین معارف‌وند، معین قاسمی، ابوالفضل ظفرقندی، محمدحسین افشاری، سیدمحمدصادق حائری، امیررضا حیدری، محمدامین پارسامنش و علی رادنیا با کسب مدال برنز به کار خود پایان دادند.

در کومیته تیمی این رقابت‌ها مقام سوم با درخشش امیر نجفی، مهدی پاشاپور و سیدعرفان سعادت نصیب تیم قم شد و در ادامه این پیکارها دیگر کاراته‌کای قمی به مربیگری مهدی بیرانوند در کومیته انفرادی محمدحسین عسکری، محمدطاها باباخان‌لو و خانم فاطمه بیرانوند مدال طلا گرفتند.

نقره‌ای‌های تیم منتخب قم از جمع شاگردان بیرانوند نفراتی همچون امیرعلی وایمندی، پارسا سیاحت، امیرعلی بیرانوند، محمدسجاد صالحی، محمدمهدی روزبهانی، امیرحسین احمدی‌خواه و امیرمهدی وایمندی بودند و نشان برنز نصیب ابوالفضل شاپوری شد.

در کومیته تیمی این رقابت‌ها مقام سوم با حضور مهدی مطهری‌راد، رضا طهماسبی و علی کاظمیان به دست آمد و روح‌الله دستاران، ضیاالدین میری، حمیدرضا فرزانه و علی سیاحت برنز گرفتند.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcaawni.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما