سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 61115
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان 77 و 97 کیلوگرم صورت گرفت

2 فرنگی‌کار قم در اردوی تیم ملی / بازگشت ستاره قم به تشک کشتی

قم نيوز : کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان ایران از دو کشتی‌گیر قم برای حضور در اردوی آماده‌سازی جدید این تیم دعوت به عمل آورد.
2 فرنگی‌کار قم در اردوی تیم ملی / بازگشت ستاره قم به تشک کشتی
2 فرنگی‌کار قم در اردوی تیم ملی / بازگشت ستاره قم به تشک کشتی
به گزارش قم نیوز با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی از روز شانزدهم اسفند ماه و به میزبانی خانه کشتی عبدالله موحد تهران اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور در میادین برون‌مرزی سال 1397 آغاز می‌شود.

این در حالی است که تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به تازگی از پیکارهای 2018 قهرمانی بزرگسالان آسیا بازگشته و در اردوی جدید این تیم کشتی‌گیران اوزان 77 و 97 کیلوگرم استان قم در کنار دیگر ملی‌پوشان برای کسب آمادگی لازم زیر نظر کادر فنی تمرین خواهند کرد.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان تا 26 اسفندماه جریان خواهد داشت و کشتی‌گیران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم تمرینات را برگزار می‌کنند، در حالی که از قم هادی علیزاده‌پورنیا در وزن 77 کیلوگرم و علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم این اردو حضور دارند.

نکته قابل توجه و حائز اهمیت برای قمی‌های علاقمند به ورزش به ویژه طرفداران رشته مدال‌آور کشتی، بازگشت ستاره کشتی قم به اردوی جدید تیم ملی است، کشتی‌گیری به نام هادی علیزاده پورنیا که سه دوره سابقه کسب مدال از جام جهانی کشتی فرنگی و دو دوره سابقه کسب دو طلا و نقره قهرمانی آسیا را دارد.

علیزاده پورنیا که سابقه کسب مدال از مسابقات جهانی دانشجویان را نیز دارد، بعد از تحمل مصدومیت ناشی از حضور در مسابقات جهانی سال 2014 سال‌ها از اردوی تیم ملی دور بوده و اکنون با سپری کردن دوران نقاهت و رفع آسیب‌دیدگی خود در اوج آمادگی قرار گرفته است.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی از فارس رقیب هادی علیزاده‌پورنیا فرنگی‌کار ملی‌پوش استان قم است و در وزن 97 کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نیز سید مصطفی صالحی‌زاده از خوزستان در کنار علی‌اکبر حیدری از قم زیر نظر کادر فنی به سرمربیگری علی اشکانی تمرین خواهند کرد، ضمن اینکه مربی کشتی قم یعنی سیدموسی طباطبایی نیز مسوولیت سرپرستی تیم ملی را عهده‌دار است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkf09.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما