سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 61117
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

کشف 34 هزار عدد انواع مواد محترقه در قم

افراد خاطي تا پايان تعطيلات بازداشت می‌شوند
قم نيوز : فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به کشف 34 هزار عدد انواع مواد محترقه همزمان با چهارشنبه آخر سال در قم، گفت: برابر هماهنگي به عمل آمده با دستگاه قضائي استان افراد خاطي تا پايان تعطيلات در بازداشت خواهند بود.
کشف 34 هزار عدد انواع مواد محترقه در قم/افراد خاطي تا پايان تعطيلات بازداشت می‌شوند
کشف 34 هزار عدد انواع مواد محترقه در قم/افراد خاطي تا پايان تعطيلات بازداشت می‌شوند
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی با اشاره به برنامه ریزی‌ها و اقدامات فرماندهی انتظامی استان قم در ارتباط با چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: پلیس قم از مدت‌ها قبل نشان گاه‌هایی را مشخص و از تجمع افراد جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با دستگاه‌های امدادی و خدماتی انجام شده است، تصریح کرد: محور و مدیریت اصلی چهارشنبه آخرسال با پلیس بوده و از ظرفیت تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی نیز استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نیروی انتظامی به جایگاه بالایی از نظر توانمندی و اقتدار رسیده است، افزود:  ارتباط عمیقی بین پلیس و مردم بر اساس روابط اجتماعی ساختار سازی شده و بر همین اساس مردم همکاری لازم را با این نیرو خواهند داشت.

وی گفت: به نظر می‌رسد با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برای حضور مقتدرانه پلیس در چهارشنبه آخر سال، از نظر انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی بتوانیم وضعیت را به خوبی مدیریت کنیم.

مجتبایی با بیان اینکه 50 نشان گاه را در این ارتباط مشخص کرده و همکاران در این محل‌ها مستقر خواهند شد، افزود: از قبل با هماهنگی صدا و سیما نکات و هشدارهای لازم اطلاع رسانی شده و امیدواریم با همکاری مردم و وحدت عملی که بین دستگاه‌ها انتظامی و امدادی وجود دارد بتوانیم به خوبی چهارشنبه آخر سال را مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: وظیفه پلیس فقط تامین نظم و امنیت عمومی بوده و تلاش ما بر این است تا امنیتی فراگیر با نهایت "اقتدار و اجتماع مدار" دنبال کنیم .

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در اسفندماه سال جاری 34 هزار عدد انواع مواد محترقه توسط پلیس قم کشف و 3 مغازه عرضه فروش موادمحترقه نیز پلمب شده است، گفت: بر اساس تصمیم دستگاه قضایی استان همانند سال‌های گذشته، افرادی که در این زمینه تخلف داشته و به اخطارهای پلیس توجه نکنند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfeydv.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما