شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 61322
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي ايثار قم:

قهرمانان ايثار در قم تجليل مي‌شوند

قم نيوز : مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار قم از برگزاري آيين تجليل و جشن قهرماني تيم بسكتبال با ويلچر ايثار در قم خبر داد.
قهرمانان ايثار در قم تجليل مي‌شوند
قهرمانان ايثار در قم تجليل مي‌شوند
به گزارش قم نیوز علی خوشرفتار امروز اظهار کرد: آیین تجلیل و جشن قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به پاس تلاش‌های تک تک اعضای تیم اعم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم در کسب مقام قهرمانی فصل 1396 لیگ باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم ایثار قم با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های سال 1396 مجوز صعود به مسابقات فصل 1397 لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر مردان ایران را کسب کرد، افزود: مسابقات این فصل سطح بالایی داشت و برای رسیدن به مقام قهرمانی شاهد عملکرد بسیار خوب تیم بودیم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: ایثار نزدیک به هشت سال است که در سطح اول بسکتبال با ویلچر ایران حضور دارد و انواع و اقسام مقام‌ها را در تمامی سطوح این رشته ورزشی اعم از لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم به دست آورده است.

وی ابراز کرد: به دست آوردن مقام قهرمانی لیگ امسال شیرینی ویژه‌ای نسبت به قهرمانی‌های قبلی ایثار در لیگ برتر و دیگر دسته‌های لیگ بسکتبال با ویلچر ایران داشت، زیرا امسال به دلیل مواجهه با مشکلات عدیده مالی نتوانستیم بعد از سال‌ها در لیگ برتر حضور پیدا کنیم و در واقع از لیگ برتر مجبور به انصراف شدیم.

خوشرفتار تصریح کرد: با این حال هرگز فعالیت‌های باشگاه جانبازان و معلولین ایثار مورد تاثیر این موضوع قرار نگرفت و با تکیه بر توان و استعداد نیروهای بومی اعم از کادر فنی و بازیکن در لیگ سال 1396 به میدان رفتیم و با کسب مقام قهرمانی به لیگ دسته اول راه یافتیم.

وی تصریح کرد: این موفقیت و قهرمانی ارزنده بار دیگر نگاه مسوولان ورزش‌دوست قم را به باشگاه ایثار و فعالیت‌های فرهنگی ورزشی آن جذب کرد و با حضور مسوولان استان قم در جمع قهرمانان ایثار، ان‌شاءالله از ساعت 20 تا 21:30 دقیقه روز یکشنبه 20 اسفند ماه در هتل پاسارگاد قم واقع در انتهای 75 متری عمار یاسر شاهد برگزاری آیین تجلیل و جشن قهرمانی تیم ایثار قم خواهیم بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxs09.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما