يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 61738
منبع : خبرگزاری فارس
بعد از قهرماني در فصل 1396 ليگ ايران صورت گرفت

سفر اروپايي براي مذاكره با باشگاه‌هاي پيشرفته بسكتبال با ويلچر

قم نيوز : مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار قم از سفر به قاره سبز براي مذاكره با باشگاه‌هاي اروپايي به منظور بررسي راهكارهاي توسعه بسكتبال با ويلچر خبر داد.
سفر اروپايي براي مذاكره با باشگاه‌هاي پيشرفته بسكتبال با ويلچر
سفر اروپايي براي مذاكره با باشگاه‌هاي پيشرفته بسكتبال با ويلچر
به گزارش قم نیوز باشگاه ایثار قم از سال 1389 در سطح اول مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران حضور دارد و در این سال‌ها موفق به کسب مقام‌های قهرمانی متعدد در اکثر لیگ‌های معتبر کشور شده و از پرافتخارترین باشگاه‌های ورزشی استان قم به شمار می‌رود.

کسب دو عنوان قهرمانی سال‌های 1393 و 1394 بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های برتر ایران، دو نایب‌قهرمانی سال‌های 1391 و 1392 لیگ برتر، دو قهرمانی سال‌های 1394 و 1396 لیگ دسته دوم، نایب‌قهرمانی لیگ دسته اول سال 1389 و یک عنوان سومی از مسابقات بین‌المللی 2015 اصفهان افتخارات مهم باشگاه جانبازان و معلولین ایثار قم در بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین است.

این باشگاه که در 6 سال حضور خود در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در پنج دوره جزو چهار تیم برتر بوده، از این پنج دوره دو بار قهرمان و دو مرتبه نایب قهرمان شده، در سال 1396 به دلیل مشکلات مالی در لیگ برتر غایب بود اما در سال 1397 برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می‌کند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم که اکنون در سفر اروپا به سر می‌برد، راجع به این باشگاه و برنامه‌های سال 1397 ایثار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: سال 1396 با وجود مواجهه با مشکلات مالی و عدم حضور در لیگ برتر، با قهرمانی دیگری برای ما و صعود به لیگ دسته اول کشور همراه بود.

علی خوشرفتار اضافه کرد: موفقیت در کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر ایران با تکیه بر توانمندی و استعداد مربیان و بازیکنان بومی همان شیرینی قهرمانی در لیگ برتر را برای ما داشت، زیرا عزیزان جانباز و معلول قم این تیم را به قهرمانی رساندند.

وی ادامه داد: ما در سال 1397 صد در صد به دنبال بازگشت مجدد به لیگ برتر هستیم و از هم اکنون برنامه‌‌ریزی این کار را انجام داده‌ایم اما کارهای اجرایی ما برای فصل جدید لیگ باشگاه‌های کشور از یکی دو ماه دیگر استارت می‌خورد تا ان‌شاءالله روند موفقیت‌های ایثار ادامه داشته باشد.

مدیر عامل باشگاه ایثار قم در تشریح اهداف سفر خود به اروپا، اظهار کرد: ما برای توسعه بسکتبال با ویلچر راه‌های مختلف را بررسی کرده‌ایم و در ادامه این مسیر با سفر به چند کشور اروپایی به دنبال مذاکره با باشگاه‌های این رشته به منظور الگوگیری از پیشرفت اروپایی‌ها در این رشته هستیم.

وی در پایان اظهار کرد: قطعا تجارب این سفر و مذاکراتی که در اروپا انجام می‌دهیم برای آینده بسکتبال با ویلچر قم و باشگاه ایثار مفید خواهد بود و ایثار با وحدت و همدلی که تک تک اعضای مجموعه آن با یکدیگر دارند، در سال جدید و سال‌های آتی به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevf8p.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما