دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 61957
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت تكواندو استان قم خبر داد

رقابت تكواندوكاران قم در 8 وزن انتخابي تيم ملي

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت تكواندو استان قم گفت: تكواندوكاران قم در هشت وزن پيكارهاي انتخابي تيم ملي براي كسب مجوز اعزام به رقابت‌هاي برون‌مرزي سال 97 رقابت مي‌كنند.
رقابت تكواندوكاران قم در 8 وزن انتخابي تيم ملي
رقابت تكواندوكاران قم در 8 وزن انتخابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز سیدعلی خیرخواه‌علوی امروز اظهار کرد: خوشبختانه تکواندو نخستین رشته در بین ورزش‌های فعال در استان قم است که امسال نخستین اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی را با عضویت محمدرضا شعبانی در تیم ملی پاراتکواندو ایران به مقصد پیکارهای قهرمانی آفریقا تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: اکنون نیز نوبت به دیگر تکواندوکاران قم رسیده است که با حضور پرقدرت در مسابقات ورود به اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان بخت خود را برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی سال 2018 در جدال با رقبای خود از سایر استان‌ها بیازمایند.

نایب‌رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: این رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو در روزهای هشتم و نهم فروردین ماه به میزبانی خانه تکواندو در تهران برگزار می‌شود و تکواندوکاران واجد شرایط از روز پنجم فروردین ثبت‌نام برای حضور در این مسابقات را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مسابقات ورود به اردوی تیم ‌ملی جوانان و بزرگسالان در هشت وزن به انجام می‌رسد، ابراز کرد: در این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان منهای 54، 58، 63، 68، 74، 80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم برای کسب سهمیه تیم ملی روی شیاپچانگ خواهند رفت.

خیرخواه‌علوی با بیان اینکه ثبت‌نام از تکواندوکاران واجد شرایط به مدت دو روز صورت می‌گیرد، افزود: تمامی نفراتی که از قبل سهمیه‌های تیم ملی را دارند در کنار دیگر افراد حتماً باید از طریق هیات استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، ضمن اینکه وزن‌کشی روز قبل از مسابقات از ساعت 15 تا 17 با یک کیلوگرم ارفاق انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: همه تکواندوکاران مدعی عضویت در تیم ملی باید در انتخابی به میدان بروند زیرا طبق اعلام فدراسیون تکواندو هیچ یک از تکواندوکاران ملی‌پوش و سایر نفرات از حضور در این مسابقات معاف نیستند، ضمن اینکه رقابت‌ها با هوگوی الکترونیکی به انجام می‌رسد و بلافاصله بعد از مشخص شدن برترین‌ها، اردوی تیم ملی از یازدهم فروردین استارت خواهد خورد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqwn-.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما