سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : 61977
منبع : خبرگزاری فارس
در پنجمین روز سال جدید صورت گرفت

کاهش 14 درصدی استفاده از پارکینگ‌های شهر قم

قم نيوز : مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم از کاهش 14 درصدی استفاده از پارکینگ‌های شهر قم در پنجمین روز سال جدید خبر داد.
کاهش 14 درصدی استفاده از پارکینگ‌های شهر قم
کاهش 14 درصدی استفاده از پارکینگ‌های شهر قم
به گزارش قم نیوز اکبر قلیچ امروز با بیان اینکه در پنجمین روز سال جدید بالغ بر 14 هزار و 113 خودرو از پارکینگ‌های شهر قم استفاده کرده‌اند اظهار کرد: این حجم ورودی و خروجی به پارکینگ‌های شهر قم نسبت به روز چهارم فروردین ماه حدود 14 درصد کاهش داشته است.

وی پارکینگ‌های در اختیار شهرداری قم را در حال حاضر با ظرفیت 4 هزار و 600 خودرو اعلام کرد و افزود: این پارکینگ‌ها شامل پارکینگ معلم، زائر، شرقی، علیخانی و بهار است که خدمات لازم را به شهروندان و زائرین ارائه می‌کنند و در ایام نوروز به صورت 24 ساعته فعالیت دارند.

مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم ورودی به پارکینگ شرقی و معلم را 4 هزار و 310 خودرو ذکرکرد و افزود: همچنین ورودی به پارکینگ‌های طبقاتی زائر و علیخانی بالغ بر 8 هزار و 340 خودرو بوده است.

وی اذعان کرد: پارکینگ بهار نیز 800 خودرو ظرفیت دارد که در روز پنجم فروردین ماه هزار و 463 خودرو وارد آن شده است.

قلیچ با اشاره به کمبود فضاهای پارکینگ در شهر قم اظهار کرد: امسال ظرفیت‌های جدیدی به پارکینگ‌های شهر قم اضافه شده اما با این حال 4 هزار و 600 مورد از ظرفیت‌های پارکینگ به صورت هوشمند کنترل می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjahem.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما