پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 62013
منبع : خبرگزاری فارس
در خانه تكواندو صورت مي‌گيرد

رقابت 7 هوگوپوش قم در انتخابي تيم ملي تكواندو

قم نيوز : هفت هوگوپوش استان قم از امروز در اوزان مختلف پيكارهاي انتخابي تيم ملي تكواندو ايران برابر حريفان خود به روي شياپچانگ خواهند رفت.
رقابت 7 هوگوپوش قم در انتخابي تيم ملي تكواندو
رقابت 7 هوگوپوش قم در انتخابي تيم ملي تكواندو
به گزارش قم نیوز در حالی که نفراتی همچون علی چهرقانی، علی صفایی، محسن جباری، محمدمهدی شازده‌احمدی و علیرضا توکلی در ترکیب تیم منتخب هیأت تکواندو استان قم جای دارند، این پیکارها از امروز در خانه تکواندو به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، مسابقات ورود به اردوی تیم ‌ملی جوانان و بزرگسالان ایران با حضور تعداد 140 تکواندوکار از امروز چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه به مدت دو روز و به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در برای کسب عناوین برتر اوزان هشت‌گانه منهای 54، 58، 63، 68، 74، 80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم برابر یکدیگر به میدان می‌روند و روز نخست برای رقابت تکواندوکاران اوزان فرد 54، 63، 74 و 87 کیلوگرم برنامه‌ریزی شده است.

در شرایطی که وزن‌کشی این رقابت‌ها یک روز قبل انجام شده، در روز دوم یعنی پنجشنبه نهم فروردین‌ماه نیز تکواندوکاران اوزان زوج یعنی 58، 68، 80 و به اضافه 87 کیلوگرم روی شیاپچانگ خواهند رفت و طبق اعلام فدراسیون تکواندو مدال‌آوران سال 1396 مجوز حضور در این رقابت‌ها را دارند.

تکواندوکاران قم در حالی به این مسابقات اعزام شده‌اند که تمامی ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی، مدال‌آوران مسابقات جهانی، آسیایی، یونیورسیاد، گرندپری و گرنداِسلم 2017 به همراه مدال آوران تمامی تورنمنت‌های بین‌المللی دارای گرید در سال 2017 شامل جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا نیز در این انتخابی حاضر هستند.

همچنین نفرات اول تا بیستم رنکینگ لیگ برتر بزرگسالان  جام خلیج فارس 10 نفر برتر رنکینگ لیگ دسته اول جوانان و بزرگسالان جام نقش جهان، مدال‌آوران مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان، مدال‌آوران مسابقات قهرمانی جوانان و امید ایران، برترین‌های مسابقات آزاد کشور در اسفند و دعوت شده‌ها از سوی کادر فنی دیگر حاضرین در این انتخابی به شمار می‌روند و بلافاصله بعد از مشخص شدن برترین‌ها، اردوی تیم ملی از روز یازدهم فروردین ماه امسال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcbfgb0.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما