سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : 62158
منبع : روابط عمومی
در قالب 9 گروه جهادی؛

415 دانشجوی بسیجی قمی به منطقه میرمیرو کرمانشاه اعزام شدند

قم نيوز : 415 دانشجوی بسیجی قمی در قالب گروه‌های جهادی شهید چمران، علویون، آیه‌های ایثار، شهید مطهری، تالیان نور، شهید زین‌الدین، سفیران کار و تلاش، هجرت سبز و سبحان در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی به منطقه میرمیرو کرمانشاه اعزام شدند.
415 دانشجوی بسیجی قمی به منطقه میرمیرو کرمانشاه اعزام شدند
415 دانشجوی بسیجی قمی به منطقه میرمیرو کرمانشاه اعزام شدند
به گزارش قم نیوز دانشجویان بسیجی استان قم از مراکز مختلف دانشگاهی از چندین روز قبل از فرارسیدن نوروز 97 در قالب گروه‌های جهادی مختلف به مناطق محروم کشور اعزام شده‌اند تا خدمات مختلف درمانی، بهداشتی، عمرانی و فرهنگی را به مردم این مناطق ارائه دهند.

میرمیرو یکی از روستاهای توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه ایران است که مردم آن بر اثر حادثه زلزله سال گذشته همه دارایی‌های خود را از دست داده و با مشکلات بسیاری روبرو شده‌اند به همین علت این منطقه محروم به صورت مورد توجه دانشجویان بسیجی استان قم قرار گرفته است و در راستای رفع محرومیت‌زدایی از این منطقه زلزله‌زده 415 دانشجوی قمی در قالب 9 گروه جهادی به این منطقه اعزام شده‌اند.

مأموریت گروه‌های جهادی شهید چمران، آیه‌های ایثار، شهید مطهری، تالیان نور، شهید زین‌الدین، سفیران کار و تلاش، و سبحان با سفرهای هفت الی 10 روزه و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی در منطقه زلزله‌زده میرمیرو کرمانشاه تا روز 13 فروردین‌ماه به پایان رسیده است اما گروه جهادی هجرت سبز از 6 فروردین‌ماه اعزام شده و تا 17 ماه جاری به کار خود پایان می‌دهد.

همچنین، گروه جهادی علویون نیز فعالیت خود را با مشارکت 150 جهادگر بسیجی از 15 اسفندماه سال گذشته در منطقه میرمیرو آغاز کرده و تا 20 فروردین‌ماه به اجرای برنامه‌های خود در این منطقه ادامه خواهد داد.

گفتنی است، مشارکت در ساخت مدارس، احداث منازل برای نیازمندان، تعمیر خانه‌های زلزله‌زدگان، تأمین مایحتاج مورد نیاز، ساخت حسینیه و مسجد، سرویس‌های بهداشتی و حمام در نزدیک کانکس‌های زلزله‌زدگان برای اسکان موقت از جمله فعالیت‌های عمرانی و برپایی نمازهای جماعت، حلقات معرفتی، نشست‌های مذهبی و برگزاری کلاس‌های مهارتی از جمله فعالیت‌های فرهنگی است که گروه‌های جهادی دانشجویی در مناطق زلزله‌زده دنبال می‌کنند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbw8b0.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما