شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 6223
اشعری خبر داد:

انتشار " عشق در قفس"

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از چاپ مجموعه خاطرات یکی از آزادگان استان قم با عنوان "عشق در قفس" در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
انتشار " عشق در قفس"
به گرازش قم نیوز، محمدرضا اشعری  با اشاره به فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: این بنیاد در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت‌های فرهنگی، هنری، تحقیقی، پژوهشی و فرهنگی و تبلیغات میدانی را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این بنیاد برای آشنایی نسل جدید با دفاع مقدس و آثار مربوط به آزادگان و رزمندگان موثر است، بنابراین دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در برخی دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده است.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به آثار در دست چاپ این بنیاد گفت: برخی از آثار مکتوب در زمینه شعر و داستان دفاع مقدس در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: کتابی با عنوان "هنوز نام تو گمنامی" شامل مجموعه آثار شعرای استان قم در زمینه دفاع مقدس بوده که از سوی سید مهدی حسینی تدوین شده است.

اشعری خاطرنشان کرد: این مجموعه شامل ۱۵۰ اثر بوده و به نقد و بررسی شعر دفاع مقدس در سال‌های پس از جنگ می‌پردازد.

وی عنوان داشت: دومین مجموعه خاطرات استان قم به عنوان جلد دوم کتاب آخرین حلقه رزم آماده شده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به چاپ برسد.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم یادآور شد: مجموعه خاطرات یکی از آزادگان استان قم با عنوان "عشق در قفس" نوشته حدادی اکنون در آستانه چاپ است و پس از چاپ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: شعر کودک با موضوع دفاع مقدس و حمایت‌های مردمی از رزمندگان در دفاع مقدس با تصویرگری مناسب و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای چاپ آماده شده است.

اشعری عنوان داشت: مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌ها مربوط به دفاع مقدس شامل پاسخ به ۳۰ سوال و ابهام درباره موضوع و تاریخ دفاع مقدس در حال پیگیری برای چاپ است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.w8pbjh8wx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما