شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 62324
منبع : خبرگزاری فارس
در رده‌هاي سني زير 12 و 14 سال

برترين‌هاي جام آدينه تنيس در قم معرفي شدند

قم نيوز : جام آدينه به عنوان نخستين رقابت رسمي تنيس استان قم در سال 1397 برترين‌هاي خود را در دو رده سني بخش پسران معرفي و تجليل كرد.
برترين‌هاي جام آدينه تنيس در قم معرفي شدند
برترين‌هاي جام آدينه تنيس در قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز در شرایطی که این روزها نگاه تمامی علاقمندان به تنیس در استان قم به حضور امیرحسین بادی تنیسور موفق قم در مسابقه مرحله پلی‌آف رقابت‌های 2018 تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه معطوف شده است، قمی‌‌ها نخستین رقابت‌ سال جدید را در قم برگزار کردند.

نخستین مسابقه رسمی تنیس استان قم در سال 1397 به رقابت‌های قهرمانی جام آدینه اختصاص داشت که با برنامه‌ریزی مسوولان برگزاری این جام با شرکت استعدادها و چهره‌های آینده‌دار این رشته در بخش انفرادی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

این دوره از مسابقات با رقابت نخبه‌های تنیس قم در بخش پسران دو رده سنی زیر ۱۲ و زیر 14 سال به میزبانی باشگاه تنیس نارنج پردیسان برگزار شد و در پایان محمدعلی لکی با شکست تمامی حریفان خود روی سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در این رقابت جذاب بین آینده‌سازان تنیس قم، سهیل برخوردار با کسب مقام دوم به عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت و سپهر حسین‌پور در کنار سیدعطا غفاری مشترکا مقام سوم این دوره از نخستین مرحله مسابقات جام آدینه تنیس قم در سال 1397 را از آن خود کردند.

بعد از برگزاری رقابت‌های جام آدینه تنیس در قم، یکی از مهمترین رقابت‌های مهم پیش‌روی تنیسورهای استان قم جام بین‌المللی تنیس جوانان است که از روز سوم اردیبهشت ماه به میزبانی هیات تنیس استان اصفهان برگزار می‌شود و نمایندگان قم در آن به میدان می‌روند.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس، این دوره از رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان در رده سنی زیر 18 سال از سوم تا دهم اردیبهشت ماه در اصفهان به انجام می‌رسد و دختران و پسران شرکت کنندگان در جدول مقدماتی و اصلی برای رسیدن به عناوین برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtw93.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما