يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : 62354
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت مديره باشگاه ايثار قم خبر داد

ملي‌پوش ايثار قم آماده مسابقات جهاني و آسيايي سال 97

قم نيوز : رئيس هیأت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار قم از آمادگي بسكتباليست‌ ملي‌پوش ايثار قم براي همراهي تيم ملي ايران در مسابقات برون‌مرزي سال 97 خبر داد.
ملي‌پوش ايثار قم آماده مسابقات جهاني و آسيايي سال 97
ملي‌پوش ايثار قم آماده مسابقات جهاني و آسيايي سال 97
به گزارش قم نیوز یحیی ابطحی امروز اظهار کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین از بیستم فروردین‌ماه با حضور 18 بازیکن مد نظر کادر فنی رسما آغاز می‌شود و ملی‌پوش ایثار قم با سابقه حضور در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل نیز در کنار دیگر ملی‌پوشان به اردوی می‌رود.

وی با بیان اینکه ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر اواخر خرداد ماه اعلام خواهد شد، اضافه کرد: هدایت تیم ملی ایران را محمدرضا دستیار سرمربی سابق تیم ایثار قم در لیگ برتر سال 1390 باشگاه‌های کشور بر عهده دارد و به نمایندگی از بسکتبالیست‌های توانمند معلول استان قم، محمد محمدنژاد ملی‌پوش ایثار در اردوی این تیم حضور می‌یابد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم اضافه کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران ابتدا خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی و سپس بازی‌های پاراآسیایی 2018 آماده می‌کند، در حالی که پیکارهای جهانی در مرداد و بازی‌های پاراآسیایی مهر ماه سال جاری به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور هشت مرحله اردوی آماده‌سازی برای تیم ملی پیش‌بینی شده است  و با توجه به برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی، مرحله نخست اردوی آمادگی این تیم در سال جاری روزهای ۲۰ تا ۲۸ فروردین ماه با حضور ۱۸ بازیکن در تهران برگزار خواهد شد.

ابطحی یاد آور شد: تیم ملی بزرگسالان ایران از روز ۲۵ مرداد ماه در رقابت‌های 2018 بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان در شهر هامبورگ آلمان به میدان خواهد رفت، در حالی که ملی‌پوشان کشورمان با تیم‌های ملی مراکش، کانادا و آلمان در گروه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی از ۲۵ مرداد تا چهارم شهریور ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: بر همین اساس ترکیب تیم نهایی تیم ملی اواخر خردادماه مشخص خواهد شد و امیدواریم بازیکن شاخص بسکتبال با ویلچر ایثار قم که تجربه حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و پارالمپیک را دارد در این رقابت‌ها باز هم نماینده موفقی برای ورزش جانبازان و معلولین و بسکتبال با ویلچر قم باشد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcjxtem.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما