يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 62364
منبع : خبرگزاری فارس
روزهای 15 تا 21 اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد

رقابت استعدادهای تنیس قم در مسابقات تور 2018 آسیا

قم نيوز : استعدادها و نخبه‌های تنیس استان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر مسابقات تور تنیس آسیا با مصاف رقبای خود خواهند رفت.
رقابت استعدادهای تنیس قم در مسابقات تور 2018 آسیا
رقابت استعدادهای تنیس قم در مسابقات تور 2018 آسیا
به گزارش قم نیوز مسابقات تور تنیس آسیا در چند سال اخیر با حضور استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه این رشته برگزار شده و امسال نیز از سوی فدراسیون تنیس کشورمان برای برگزاری با کیفیت و مطلوب این پیکارها با حضور تنیسورهای آینده‌دار برنامه‌ریزی شده است.

این رقابت‌ها در سال‌های اخیر میهمانانی از نخبه‌ها و بازیکنان خوش‌آتیه تنیس قم نیز داشته است، زیرا به واسطه سرمایه‌گذاری وسیع هیأت تنیس قم روی علاقمندان به این رشته از رده‌های سنی پایه، به خوبی کار استعدادهای و پرورش نخبه‌های تنیس در قم انجام شده است.

در حالی که تا اواخر دهه 1380 تنیس به عنوان یک رشته ورزشی برای افراد متمول و یک رشته‌ کاملا تفریحی و معمولی به شمار می‌رفت اما با توجه به کارهای زیربنایی انجام شده از سوی هیأت تنیس استان قم اکنون این رشته ورزشی یک رشته موفق و افتخارآفرین برای ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی است.

مقطعی بود که تنیس قم به سختی حتی یک نماینده برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، رنکینگ‌ها و انتخابی‌های تیم ملی داشت اما اکنون آنقدر تعداد تنیسورهای مستعد و پرتوان قمی زیاد است که اعزام‌های متعددی از سوی هیأت این رشته ورزشی به میادین داخلی و همچنین رقابت‌های بین‌المللی صورت می‌گیرد.

رقابت‌های مختلفی همچون تور تنیس آسیا، دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه، پیکارهای غرب آسیا و چندین میدان برون‌مرزی دیگر در سال‌های اخیر توسط تنیسورهای استان قم تجربه شده و اکنون بازیکنان شاخص این رشته در آستانه حضور در مسابقات تور تنیس آسیا در سال 1397 هستند.

هیأت تنیس استان قم با انتشار خبر برگزاری ‌‌‌‌مسابقات تور آسیایی رده سنی نوجوانان زیر ۱۴ سال دختران و پسران از اعزام تنیسورهای قم به این پیکارها خبر داد، در حالی که رقابت‌های این رده سنی اردیبهشت ماه امسال به میزبانی هیأت تنیس استان مازندران در شهرستان ساری به انجام می‌رسد.

تنیسورهای قم در صورت حضور در این مسابقات روزهای پانزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه برای کسب عناوین برتر به مصاف حریفان خود می‌روند، در حالی که مهلت ثبت‌نام آنلاین برای حضور در این پیکارها تا روز سه‌شنبه 21 فروردین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcayeni.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما