يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 62365
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول گروه جهادی کریمه اهل بیت(س) مطرح کرد

فعالیت دو هفته‌ای جهادگران بسیجی در نقطه صفر مرزی

قم نيوز : مسؤول گروه جهادی کریمه اهل بیت(س) گفت: جهادگران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) به همراه جمعی از جهادگران بسیجی ایلام و کرج از 24 اسفندماه به نقطه صفر مرزی شهرستان مهران اعزام شدند.
فعالیت دو هفته‌ای جهادگران بسیجی در نقطه صفر مرزی
فعالیت دو هفته‌ای جهادگران بسیجی در نقطه صفر مرزی
به گزارش قم نیوز محمد قنبری امروز با اشاره به اینکه برنامه ریزی حماسه اربعین باید در طول سال دنبال و پیگیری شود، اظهار کرد: جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در راستای ارائه خدمات به زائرین اربعین امام حسین(ع) پنج سال است که در نقطه صفر مرزی شهرستان مهران استان ایلام به برپایی موکب می‌پردازند.

وی با بیان اینکه حرکت بسیجیان حوزه شهید ابراهیمی قم در سال‌های آینده نیز دنبال می‌شود، مطرح کرد: جهادگران این حوزه بسیج به همراه جهادگران بسیجی استان ایلام و شهرستان کرج از 24 اسفندماه در راستای فراهم سازی امکانات لازم برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به نقطه صفر مرزی شهرستان مهران اعزام شدند و تا تاریخ هشتم فروردین ماه فعالیت خود را ادامه دادند.

مسؤول گروه جهادی کریمه اهل بیت(س) با اشاره به تکمیل فاز نخست ساختمان 50 متری، عنوان کرد: طی این دو هفته بخشی از زیرساخت‌های لازم برای برپایی موکب‌های اربعین حسینی فراهم شد ولی تکمیل این زیرساخت‌ها نیازمند استمرار فعالیت گروه‌های جهادی در این منطقه است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcbsfb0.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما