يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 62377
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله علوی گرگانی: اعتبارات بیشتری برای قم اختصاص پیدا کند

افزايش ورودي به شهر قم در ايام نوروز نشانه ارائه خدمات مطلوب است
قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: افزايش ورودي افراد به شهر قم در ايام نوروز علامت رضایت است نمونه و مژده‌اي مبني بر پذيرايي مطلوب است بنابراین سعی کنید کاری کنید که اين رضايت ادامه داشته باشد.
اعتبارات بیشتری برای قم اختصاص پیدا کند/افزايش ورودي به شهر قم در ايام نوروز نشانه ارائه خدمات مطلوب است
اعتبارات بیشتری برای قم اختصاص پیدا کند/افزايش ورودي به شهر قم در ايام نوروز نشانه ارائه خدمات مطلوب است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار استاندار قم اظهار کرد: خدا فرموده با یکدیگر مذاکره و گفت‌وگو داشته باشید و امیر مؤمنان(ع) در سخنانی در نهج البلاغه مطرح کردند کنار یکدیگر باشید و تبادل نظر کنید تا نتیجه بهتری نصیب شما شود و تنها به انتقاد نپردازید زیرا این امر فرد را از حرکت باز دارید و روح صمیمیت را از بین می‌برد.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه بدانید همه اعمال ما ضبط می‌شود گفت: هر قدم و عمل ثبت می‌شود تا بر اساس آن پاداش اعمال ارائه شود البته خداوند به بهترین شکل پاداش می‌دهد ولی حق الناس بخشیده نمی‌شود.

وی عنوان کرد: لازم است مژده دهیم که حساب و کتاب مسلم است و خداوند پاداش می‌دهد هر نوع خدمات در جامعه اجتماعی انجام دهید مردم نیز حق آن را ادا و از شما تشکر می‌کنند.

این مرجع تقلید یادآور شد: مردم در زمینه خدمت عمرانی در وجدان خود شما را دعا می‌کنند اثر عمل در جامعه اثرگذار است. ائمه اطهار(ع) نیز به خدمت به مردم سفارش می‌کردند.

وی با بیان اینکه خداوند رضایت خود را در گرو رضایت مردم قرار داده است گفت: اگر مردم از رفتار شما راضی و خوشحال باشند خداوند نیز خوشنود می‌شود و نشان می‌دهد وجود شما نافع است که رضایت خداوند را به همراه دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به افزایش ورودی مردم در ایام نوروز به قم گفت: این افزایش علامت رضایت مردم است و نمونه و مژده‌ای مبنی بر پذیرایی مطلوب است بنابراین سعی کنید کاری کنید که این رضایت ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند جیرئیل نازل نشد مگر اینکه سفارش کرد که مردم را در نظر بگیرید و درباره آنها سفارش می‌کرد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه قم شهری مذهبی است گفت: در بین کشورهای دنیا هیچ شهر و مملکتی مانند قم وجود ندارد و مرکز فقه و فقاهت و حرم اهل بیت(ع) است بنابراین انتظار داریم که بیش از این موفق باشید.

وی ضمن سؤال در زمینه تکلیف پروژه مونوریل گفت: ذخایر ایران بی‌نظیر است ولی برخی اوقات مصرف‌هایی به وجود می‌آید که نمی‌گذارد اولویت‌ها جلو برود.

آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد: لازم است اعتبارات بیشتری برای قم اختصاص پیدا کند و قم مستثنی باشد و اعتبارات را به درستی در این شهر هزینه کرد تا عزت اسلام به این وسیله حفظ شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefx8p.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما