يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 62390
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله یزدی: مسؤولان برای تحقق شعار سال با جدیت به میدان بیایند

انتقاد از بدحجابی در برخی نقاط شهر قم
قم نيوز : رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسؤولان باید به صورت جدی برای استفاده از کالاهای ایرانی به میدان بیایند تا بتوانند شعار امسال را محقق کرده و به بخش اقتصاد کمک کنند.
مسؤولان برای تحقق شعار سال با جدیت به میدان بیایند/انتقاد از بدحجابی در برخی نقاط شهر قم
مسؤولان برای تحقق شعار سال با جدیت به میدان بیایند/انتقاد از بدحجابی در برخی نقاط شهر قم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمد یزدی ظهر امروز در دیدار استاندار و مدیران استان قم با اشاره به شعار سال 1397 اظهار کرد: امسال باید براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب ضمن توجه به بخش اقتصاد از کالای داخلی استفاده کرد، وظیفه مدیران در این عرصه بیشتر از دیگران است و آن‌ها باید با استفاده از کالاهای ایرانی در ادارات به الگویی برای مردم تبدیل شوند.

وی ادامه داد: مدیران در زمینه استفاده از کالای ایرانی نقش مهمی دارند، آن‌ها باید آن‌قدر به استفاده از این کالاها توجه کنند که دیگر کالاهای خارجی در ایران جایگاه خودش را از دست بدهد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دولتمردان باید به صورت جدی برای استفاده از کالاهای ایرانی به میدان بیایند تا بتوانند شعار امسال را محقق کرده و به بخش اقتصاد کمک کنند، تحقق شعار امسال توسط دولتمردان ممکن است، همچنین مدیران باید به دنبال کیفیت کالاهای داخلی باشند.

آیت‌الله یزدی استان قم را از استان‌های زائرپذیر کشور دانست و تصریح کرد: باید مدیران امنیتی توجه ویژه ای به شهر قم داشته باشند، البته آن‌ها از گذشته تاکنون فعالیت‌هایی در این عرصه داشته اند.

وی ادامه داد: باید به فاکتورهای خاص مدیریتی برای پیشرفت استان قم توجه شود، صرف اینکه حوزه علمیه و مراجع عظام تقلید در این استان حضور دارند، برای پیشرفت قم کافی نیست. باید مدیران استان بیش از پیش در خدمت به مردم تلاش کنند و خدمت رسانی به مردم با هدف رضایت خداوند آثار زیادی دارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در زمینه مسائل فرهنگی در شهر قم گلایه‌های زیادی وجود دارد، باید توجه بیشتری به مسائل فرهنگی در این شهر شود تا شاهد بدحجابی در بعضی از نقاط شهر قم نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح قهوه خانه در قسمتی از شهر قم مشکلات فرهنگی و اجتماعی به وجود آورده و این مساله، دلسوزان شهر قم را نگران کرده است، باید بر اماکنی همچون قهوه‌خانه‌ها نظارت بیشتری شود، کسی شادی مردم را انکار نمی‌کند، اما نباید این شادی به رقص و پایکوبی و ناهنجاری تبدیل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjytem.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما