يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 62394
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگان استان قم مطرح کرد

لزوم ساماندهی قیمت فروش مواد اولیه پتروشیمی در بورس

قم نيوز : عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان قم گفت: باید فکری به حال قیمت مواد اولیه پتروشیمی در بورس شود تا شاهد حفظ بخش تولید باشیم.
لزوم ساماندهی قیمت فروش مواد اولیه پتروشیمی در بورس
لزوم ساماندهی قیمت فروش مواد اولیه پتروشیمی در بورس
به گزارش قم نیوز غلامحسین الهیاری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به نوسان قیمت مواد پتروشیمی اظهار کرد: هر هفته شاهد تغییر قیمت این مواد اولیه در بورس هستیم، باید فکری به حال قیمت مواد اولیه پتروشیمی شود تا شاهد حفظ بخش تولید باشیم.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان قم ادامه داد: با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب بر اختصاص 25 درصد اقتصاد کشور به بخش تعاون، پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها در طرح رونق تولید از سوی بانک توسعه تعاون صورت نگرفته است.

محمد رضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به وضعیت مرغداران استان قم خاطرنشان کرد: از 15 اردیبهشت ماه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان آغاز می‌شود، به همین دلیل پیشنهاد کردیم که از محل اعتبارات توسعه روستایی، تسهیلات سرمایه در گردش به مرغداری‌های آسیب دیده از بیماری آنفولانزای پرندگان پرداخت شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdos09.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما