دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : 62405
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت گلف استان قم خبر داد

اعزام بانوان قم به دور برگشت ليگ گلف زنان ايران

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت گلف استان قم گفت: بانوان گلف‌باز قم اواخر فروردين‌ماه در مسابقات دور برگشت ليگ گلف بانوان ايران با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.
اعزام بانوان قم به دور برگشت ليگ گلف زنان ايران
اعزام بانوان قم به دور برگشت ليگ گلف زنان ايران
به گزارش قم نیوز اعظم خودکار امروز اظهار کرد: فدراسیون گلف بازی‌های دور برگشت لیگ گلف بانوان ایران را برای برگزاری در روزهای دوم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی زمین‌های گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برنامه‌ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: البته طبق اعلام فدراسیون گلف، تیم‌های حاضر در دور برگشت مسابقات این فصل لیگ گلف بانوان کشور از روز جمعه 31 فروردین ماه وارد زمین‌های گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران می‌شوند اما از روز دوم اردیبهشت رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

نایب‌رئیس هیأت گلف استان قم با اشاره به رقبای تیم بانوان هیأت قم در این مرحله از رقابت‌ها، بیان کرد: تیم‌های نمین سرامیک اردبیل، گلو لرستان، هیأت گلف خوزستان، هیأت گلف تهران و سینرژی تهران پنج رقیب دیگر تیم هیأت قم در این دوره از مسابقات هستند.

وی خاطرنشان کرد: ورود تیم‌ها به مجموعه انقلاب برای روز جمعه 31 فروردین برنامه‌ریزی شده است و تیم‌های مورد نظر روز شنبه اول اردیبشهت به تمرین می‌پردازند تا در روزهای یکشنبه و دوشنبه یعنی دوم تا چهارم اردیبهشت ماه برای کسب رتبه‌های برتر این فصل به مصاف یکدیگر بروند.

خودکار عنوان کرد: دیدارهای دور رفت این دوره از مسابقات لیگ گلف بانوان ایران نزدیک به هفت ماه قبل یعنی روزهای 31 شهریور تا چهارم مهر ماه سال 1396 در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شده و بانوان قمی اکنون آماده درخشش در این رقابت‌ها و کسب عناوین برتر هستند.

وی در ادامه از آغاز آموزش رشته ورزشی بهکاپ به دختران مستعد و علاقمند این رشته خبر داد و اظهار کرد: به همت کمیته بهکاپ هیأت گلف استان قم، با آموزش رشته ورزشی بهکاپ در مدارس آموزش و پرورش قم توسط خانم‌ها الهام محمدی و فاطمه محمدی که هر دو از قهرمانان این رشته ورزشی هستند، گام مهمی در راستای گسترش این ورزش ورزشی برداشته شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgnt93.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما