دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : 62440
منبع : خبرگزاری فارس
با شكست برابر چين تايپه رقم خورد

بي‌توجهي به ملي‌پوش تنيس قم و سقوط تيم ملي

قم نيوز : تيم ملي تنيس ايران بدون بهره‌گيري از حضور ملي‌پوش تنيس قم با سقوط از گروه دوم به كار خود در فصل 2018 ديويس كاپ آسيا و اقيانوسيه پايان داد.
بي‌توجهي به ملي‌پوش تنيس قم و سقوط تيم ملي
بي‌توجهي به ملي‌پوش تنيس قم و سقوط تيم ملي
به گزارش قم نیوز تیم ملی تنیس ایران که برای حفظ جایگاه خود در گروه دوم مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه راهی شرق قاره کهن شده بود بدون بهره‌گیری از ملی‌پوش تنیس قم با سقوط به دسته پائین‌تر به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

تیم ملی تنیس ایران که سال گذشته مجوز صعود به گروه دوم پیکارهای تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه را کسب کرده بود امسال برای حفظ خود در این دسته به مرحله پلی‌آف رفت اما در جدال با تیم چین‌تایپه با ناکامی مواجه شد و به دسته پائین‌تر سقوط کرد.

سقوط ایران به دسته سوم تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه در حالی رقم خورد که تیم کشورمان متشکل از چهره‌های شاخص این رشته در کشور چین‌تایپه به مصاف حریف رفت اما با قبول شکست چهار بر صفر در این مسابقه، با ناکامی به کار خود پایان داد.

تیم ملی تنیس ایران برای رقابت در این مرحله با ترکیب شاهین خالدان، امیروالا معدنچی، اشکان شکوفی، امیرحسین بادی و محمد کارگران راهی چین‌تایپه شد اما کادر فنی این تیم از ستاره تنیس قم مقابل حریف استفاده نکردند تا تیم ملی ایران بدون نتیجه به کشور بازگردد.

در روز نخست رقابت تیم ملی ایران و چین‌تایپه و دو مسابقه بخش انفرادی به انجام رسید و امیر والا معدنچی ابتدا با نتیجه دو بر صفر مقابل تنیسور حریف باخت و در دومین بازی انفرادی نیز با همین نتیجه باخت، ضمن اینکه در روز دوم نیز دو بازی دیگر انجام داد.

تیم ملی تنیس کشورمان در روز دوم رقابت‌ پلی‌آف تنیس گروه دوم آسیا و اقیانوسیه در بخش دو نفره و آخرین مسابقه قسمت انفرادی به مصاف تیم ملی چین‌تایپه رفت، در حالی که مسابقه انفرادی را شاهین خالدان با نتیجه دو بر یک باخت و رقابت دو نفره نیز با برتری دو بر صفر میزبان تمام شد.

در حالی که کادر فنی تیم ملی تنیس ایران از امیرحسین بادی تنیسور قم در هیچ یک از این رقابت‌ها استفاده نکرد، تیم کشورمان با شکست چهار بر صفر مقابل چین تایپه نتوانست در گروه دوم آسیا و اقیانوسیه ماندگار شود و سال آینده در دسته سوم به میدان می‌رود، در حالی که هدایت ایران بر عهده سعید احمدوند بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfxjdv.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما