سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 62478
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله مومن:

خدمت به مردم باید مشهود و ملموس باشد

قم نيوز : نماینده مردم قم در خبرگان رهبری با اشاره به نیت صادقانه مسؤولان در کار برای مردم، گفت: باید انجام وظایف در جامعه به گونه اي باشد تا برای مردم مشهود و قابل لمس باشد.
خدمت به مردم باید مشهود و ملموس باشد
خدمت به مردم باید مشهود و ملموس باشد
به گزارش قم نیوز آیت الله مومن در دیدار استاندار قم و معاونان وی با تأکید بر لزوم خدمت گذاری به مردم، اضافه کرد: مسؤولان اهتمام خود را برای فراهم ساختن رفاه عمومی بکار برند.

وی با اشاره به نیت صادقانه مسؤولان در کار برای مردم، افزود: باید انجام وظایف در جامعه به گونه ای باشد تا برای مردم مشهود و قابل لمس باشد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم با فراهم شدن زمینه‌های توسعه به آینده کشوردلگرم می شوند، ادامه داد: مردم همواره و در همه حال پشتیبان این نظام بوده و خواهند بود و این موضوع در صحنه‌های مختلف توسط ایشان ثابت شده است.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار با بیان افزایش 8 درصدی ورود مسافرین به قم در نوروز امسال، اظهار کرد: در حدود 12 میلیون 800 هزار نفر به قم وارد شده‌اند که با همکاری همه بخش‌ها در استان، بستر‌های لازم برای خدمت رسانی به مسافران و اسکان آنها صورت گرفته است.

استاندار قم به حل مسائل مربوط به پروژه فرودگاه قم با تعامل قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: بهره برداری از 350 پروژه  عمرانی در هفته دولت و دهه فجر با اعتباری بالغ بر 9430 میلیارد ریال از دیگر دستاورد‌های استان در سال گذشته است.

وی بحران کم آبی در استان را از موضوعات جدی مورد توجه مسؤولان عنوان کرد و گفت: با توجه به کاهش 68 درصدی نزولات آسمانی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، لازم است تا برای فرهنگ سازی کاهش مصرف آب در بخش‌های مختلف اقدام شود.

انتهای پیام/138
 
https://qomnews.ir/vdcg7t93.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما