چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 62537
منبع : خبرگزاری تسنیم
واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی:

به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه نباید در برابر این جنایات ساکت باشیم

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه سوریه و شهادت ۶ نفر از مدافعان حرم گفت: این رژیم این‌قدر به خود جرأت می‌دهد که ۶ ایرانی را به شهادت برساند، ما نمی‌توانیم در برابر این‌ها ساکت و خاموش باشیم.
به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه نباید در برابر این جنایات ساکت باشیم
به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه نباید در برابر این جنایات ساکت باشیم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه سوریه و شهادت 6 نفر از مدافعان حرم اظهار داشت: این رژیم این‌قدر به خود جرأت می‌دهد که 6 ایرانی را به شهادت برساند ما نمی‌توانیم در برابر این‌ها ساکت و خاموش باشیم، آنچه برای ما مهم است این بوده که در برابر صهیونیست و آمریکاییان باید مقاوم بوده و سکوت نکنیم.

وی افزود: نباید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا سکوت کرده و بی‌تفاوت بود، اگر سکوت کنیم فردا جرأت بیشتری پیدا می‌کنند درنتیجه باید مقاوم بوده و سکوت نکنیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه 146 سوره آل‌عمران افزود: پیامبران همگی در برابر دشمن مقاوم بوده و ایستادگی و مقاومت داشته‌اند، فقها هم تبعیت از پیامبران کرده و در راه خدا جهاد داشتند.

آیت‌الله نوری همدانی ابراز کرد: یک‌زمانی پیش حضرت امام خمینی(ره) جمعی صحبت کرده  و گفتند که حضرت یوسف مهربان بوده و جهاد نداشتند، ایشان فرمودند هر پیامبری که خداوند فرستاده در یک دست خود کتاب و در دست دیگرشان سلاح و ادوات جنگی داشتند، فقها نیز همواره همراه پیامبران بوده و جهاد داشتند و هیچ‌گاه در برابر دشمن تسلیم نشدند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: مشی علما این بوده که همیشه همراه پیامبران خدا به جهاد درراه خدا اقدام می‌کردند، باید فکر کنیم چه باید کرد؟.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccmpqe.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما