جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۴
کد مطلب : 62606
منبع : خبرگزاری فارس
معاون عمران روستايي بنياد مسكن استان قم:

طرح هادي در 36 روستا اجرا مي‌شود

قم نيوز : معاون عمران روستايي بنياد مسكن استان قم گفت: طرح هادي در 36 روستا با اعتبار 61 ميليارد و 454 ميليون ريال تا پايان سال مالي 96 اجرا مي‌شود.
طرح هادي در 36 روستا اجرا مي‌شود
طرح هادي در 36 روستا اجرا مي‌شود
به گزارش قم نیوز ولی رحمانی امروز با اشاره به مراحل صدور سند روستایی گفت: با نماینده شورای اسلامی روستا هماهنگی لازم صورت می‌گیرد و پرونده از شورا به بنیاد مسکن و سپس اداره‌کل ثبت اسناد و املاک ارسال می‌شود و در نهایت سند در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مجموع 642 سند روستایی و شهری در سال گذشته صادر شده است گفت: این اسناد شامل 567 جلد سند روستایی و 75 جلد سند شهری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قم عنوان کرد: پنج روستا برای طرح هادی تعیین محدوده شده که از جمله این روستاها می‌توان به روستاهای دولای قارقی، ایلیخ بلاغی، باغک، قاشقابلاغ و عبدل آباد اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی در 36 روستا با اعتبار 61 میلیارد و 454 میلیون ریال تا پایان تیر ماه یعنی سال مالی 96 اجرا می‌شود که این امر بهبود در عبور و مرور و افزایش سطح بهداشت را به همراه داشته و با اجرای این طرح ساخت‌وسازها سازماندهی می‌شود و توسعه روستاها به صورت هدایت شده پیش می‌رود.

رحمانی یادآور شد: شبکه معابر، میادین و پیاده‌روها و پوشش انهار و کانال‌های آب داخل روستا در طرح هادی احداث و اصلاح می‌شود و دیواره‌سازی صورت می‌گیرد و پل‌ها و شبکه دفع فاضلاب داخل روستاها احداث می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmmem.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما