دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 6283
معاون پژوهش آموزش و پرورش قم عنوان کرد:

معرفی پنج معلم نمونه قمی در سطح كشور

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع انسانی اداره كل آموزش و پرورش قم گفت: امسال پنج معلم از این استان بعنوان نمونه در سطح كشور معرفی می شوند.
معرفی پنج معلم نمونه قمی در سطح كشور
به گزارش قم نیوز، حسن محرابی كیا اظهار داشت: حدود دو هزار معلم در فرایند انتخاب معلم نمونه در استان شركت كردند و از این تعداد ۴۱ معلم نمونه استانی و ۲۸۵ معلم نمونه شهرستانی انتخاب شدند كه در هفته معلم تجلیل می شوند.

وی اضافه كرد: در ناحیه یك آموزش و پرورش ۵۶ همكار، ناحیه دو آموزش و پرورش ۷۴ ، ناحیه سه، ۷۰ نفر، ناحیه چهار، ۷۳ نفر و از بخشهای جعفریه، كهك و خلجستان نیز به تفكیك چهار نفر برای سطح ناحیه و منطقه معرفی شدند.

وی با بیان اینكه ۳۲ داور در انتخاب معلمان نمونه شركت داشتند، بیان كرد: حافظ و قاری قرآن بودن و شركت در فعالیتهای قرآنی از جمله مهمترین معیارهایی است كه در انتخاب معلم نمونه مدنظر قرار گرفت.

محرابی كیا به معیارهای ارزشی انتخاب معلم نمونه اشاره و اضافه كرد: در معیارهای ارزشی نیز انتخاب معلمان نمونه با توجه به سابقه ایثارگری (جانباز، رزمنده و خانواده‌ شهدا) انجام می شود.

وی شركت در مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی، دوره های ضمن خدمت و ارایه مقاله در موضوعات مختلف و الگوهای تدریس مناسب را از جمله معیارهای علمی دیگر انتخاب معلم نمونه عنوان كرد.

وی گفت: معلمان نمونه كشوری علاوه بر یك میلیون تومان جایزه نقدی، یك فیش عمره و لوح تقدیر نیز دریافت خواهند كرد.

به گفته معاون پژوهش آموزش و پرورش قم، به معلمان نمونه استانی ۵۰۰ هزار تومان و لوح تقدیر و معلمان نمونه شهرستانی نیز ۳۰۰ هزار تومان و لوح تقدیر اهدا می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.anik49nue5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما