شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 62971
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
همزمان با روز جانباز برگزار شد:

تفقد و تجلیل آیت الله اعرافی از روحانیون جانباز

قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه همزمان با روز جانباز با حضور در منزل دو تن از روحانیون جانباز از رشادت های آنان تجلیل کرد.
تفقد و تجلیل آیت الله اعرافی از روحانیون جانباز
تفقد و تجلیل آیت الله اعرافی از روحانیون جانباز
به گزارش قم نیوز مدیر حوزه های علمیه عصر امروز  همزمان با سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت عباس(ع) و روز جانباز با حضور در منزل دو تن از  روحانیون جانباز هشت سال دفاع مقدس، حجج الاسلام والمسلمین علیزاده و صمدی که از اساتید حوزه و دانشگاه هستند،ضمن تجلیل از رشادت های آنان با این دو یادگار دفاع مقدس گفت وگو کرد.

آیت الله اعرافی در این دیدار ها که جداگانه برگزار گردید، گفت: یکی از کارهای که لازم است در حوزه صورت گیرد، جمع آوری خاطرات اسارت و جانبازی روحانیون درطول 8 سال دفاع مقدس و انتشار آن در جامعه برای اثرگذاری بیشتر در نسل جدید است.

مدیر حوزه های علمیه اظهار داشت: مدیریت جدید برای رفع مشکلات و رشد حوزه، تمام تلاش خود را بکار گرفته و بکار می گیرد، در این راستا در آینده نزدیک برنامه 5 ساله حوزه های علمیه ابلاغ خواهد شد.

در این دیدارها حجج الاسلام والمسلمین محمودملکدار، مسئول امور دانش آموختگان حوزه های علمیه نیز حضور داشت.

حجج اسلام والمسلمین علیزاده و صمدی به بیان خاطرات از دوران جانبازی و اسارت  پرداختند و بر خدمت رسانی بهتر به طلاب، رشد حوزه علمیه و انقلابی ماندن حوزه های علمیه و راه اندازی مجمع تشکل اساتید انقلابی تأکید کردند.

لازم به ذکر است حجج الاسلام والمسلمین علیزاده در سال 62درعلمیات والفجر 6 در منطقه دهلران جانباز و سپس به اسارت در آمد.

این جانباز در حال حاضر استاد سطوح عالی حوزه های علمیه است.

صمدی نیز از روحانیونی است که در سال ۶۸ در علمیات والفجر ۸  در منطقه شلمچه در سال ا ز ناحیه دو پا افتخار جانبازی پیدا کرده و در حال حاضر استاد حوزه ودانشگاه است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezo8p.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما