پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 6322
فرمانده بسیج مساجد و محلات سپاه علی بن ابیطالب عنوان کرد:

تحقق ارتش 20 میلیونی نتیجه همدلی ائمه جماعات و مساجد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده بسیج مساجد و محلات سپاه علی بن ابیطالب گفت: همدلی ائمه جماعات و مساجد تحقق ارتش 20 میلیونی را در پی خواهد داشت.
تحقق ارتش 20 میلیونی نتیجه همدلی ائمه جماعات و مساجد
به گزارش قم نیوز، سید جواد هاشمی در جلسه ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم که در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد، از اعزام برخی ائمه جماعات سطح استان به سفر زیارتی خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۷۵ تن از ائمه جماعات به مشهد مقدس مشرف شدند و از نحوه‌ خدمت رسانی نیز رضایت کامل داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه رکن اصلی مساجد، ائمه جماعات هستند، خاطرنشان کرد: ظرفیت و تاثیرگزاری فرهنگی مساجد بسیار بالا است و ائمه جماعات می‌توانند با استفاده از این موضوع، گام‌های اساسی در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی کشور بردارند.

فرمانده بسیج مساجد و محلات سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر مسوولان در مورد مسجد و ارتباط متقابل آن با بسیج اظهار کرد: تحقق ارتش ۲۰ میلیونی که مقام معظم رهبری آن را مطرح کردند، در گرو همکاری و همدلی ائمه جماعات و بسیج است.

وی افزود: در همین راستا در خرداد ماه سال جاری جلسه‌ مشترکی بین ائمه جماعات و فرماندهان نواحی مختلف بسیج مساجد و محلات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.w8pbjh8xw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما