شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 63299
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بوكس استان قم خبر داد

قم ميزبان بوكس قهرماني كشور / 3 داور قمي قاضي مسابقات شدند

قم نيوز : رئيس هیأت بوكس استان قم از برگزاري رقابت‌هاي بوكس قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي با حضور برترين‌هاي اين رشته در قم خبر داد.
قم ميزبان بوكس قهرماني كشور / 3 داور قمي قاضي مسابقات شدند
قم ميزبان بوكس قهرماني كشور / 3 داور قمي قاضي مسابقات شدند
به گزارش قم نیوز محمد عباس‌زاده امروز اظهار کرد: مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان به میزبانی هیأت بوکس استان قم به انجام می‌رسد، رقابت‌هایی که انتخابی تیم ملی برای شناخت ترکیب تیم اعزامی کشورمان به پیکارهای برون‌مرزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی یاد آور شد: این پیکارها همزمان با میلاد با سعادت و پر نور حضرت ولی عصر (عج) و نیمه شعبان در روزهای یازدهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی هیأت قم در خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه قهرمان‌پرور نیروگاه قم به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت بوکس استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری مطلوب و با کیفیت پیکارهای بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی، جلسه هماهنگی با حضور دبیر فدراسیون در قم و حضور وی در خانه بوکس مجموعه راحله قم برگزار شد تا تمام تمهیدات برای برگزاری با شکوه این رقابت‌ها در نظر گرفته شود.

وی که داور بین‌المللی این رشته محسوب می‌شود، در ادامه از معرفی داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: جواد یوسفی، ابوالفضل بهرامی و رضا آقایی نیز به عنوان داوران استان قم در کنار دیگر قضاوت کننده‌های مسابقات انتخابی تیم ملی حضور دارند.

وی همچنین به مشخص شدن نفرات تیم منتخب هیأت بوکس قم اشاره و ابراز کرد: در ترکیب این تیم بوکسورهای اوزان منهای 56، 60، 69 و 75 کیلوگرم حضور دارند، در حالی که سهمیه هر استان برای حضور در این دوره از مسابقات توسط فدراسیون بوکس تعیین شده است.

وی یاد آور شد: در ترکیب تیم هیأت بوکس قم مصیب تیموری در وزن 56 کیلوگرم، حسین جدی در وزن 60 کیلوگرم، علی مرادی‌سپهر در وزن 69 کیلوگرم و حسین صادقی در وزن 75 کیلوگرم عضویت دارند و این نفرات هم اکنون زیر نظر مربیان خود مشغول تمرین و کارهای آماده‌سازی هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3raq.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما