يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۸
کد مطلب : 63323
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

رقابت 3 كشتي‌گير قم در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از رقابت سه كشتي‌گير قم در مرحله نهايي مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران خبر داد.
رقابت 3 كشتي‌گير قم در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي
رقابت 3 كشتي‌گير قم در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان امسال دو رویداد آسیایی و جهانی پیش‌رو دارد، به همین منظور ابتدا پیکارهای مقدماتی انتخابی تیم ملی برگزار شد و اکنون نفرات برتر آن در انتخابی نهایی باید به میدان بروند.

وی ادامه داد: دو هفته قبل شاهد برگزاری پیکارهای مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در سالن ورزشی شهدای هفتم‌تیر تهران بودیم و کشتی‌گیران قم نیز در اوزان مختلف به دنبال سهمیه حضور در مسابقات آسیایی و جهانی برابر حریفان خود به روی تشک رفتند.

رئیس هیأت کشتی استان قم بیان کرد: در این مسابقات دو عنوان قهرمانی در اوزان 82 و 97 کیلوگرم و یک مقام سومی در وزن 87 کیلوگرم نصیب کشتی قم شد و با توجه به اینکه چهار کشتی‌گیر برتر هر وزن مجوز حضور در انتخابی نهایی را داشتند، قم سه سهمیه در انتخابی مرحله نهایی دارد.

وی افزود: مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم یکی از چهره‌های شاخص کشتی فرنگی قم در گزینشی مرحله نخست تیم ملی بزرگسالان بود که با شکست دادن تمامی حریفان خود روی سکوی نخست این وزن ایستاد، ضمن اینکه علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم قهرمان شد و علی قیطاسی در وزن 87 کیلوگرم به مقام سوم بسنده کرد.

وزیری یاد آور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان روزهای 19 تا 21 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و سه نماینده قم با حریفان خود سرشاخ می‌شوند.

وی در پایان اظهار کرد: در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی، کشتی گیران برای به دست آوردن سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی 2018 به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی و رقابت‌های جهانی مجارستان به رقابت می‌پردازند، رقابتی که سه روز با رقابت ۱۰۸ کشتی‌گیر جریان خواهد داشت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgww93.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما