دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 63407
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

مقام سوم تنيسور قم در مسابقات بين‌المللي

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم از موفقيت تنيسور قم در كسب مقام سوم و نشان برنز پيكارهاي بين‌المللي رده سني پيشكسوتان تنيس خبر داد.
مقام سوم تنيسور قم در مسابقات بين‌المللي
مقام سوم تنيسور قم در مسابقات بين‌المللي

دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد
مقام سوم تنيسور قم در مسابقات بين‌المللي
دبير هیأت تنيس استان قم از موفقيت تنيسور قم در كسب مقام سوم و نشان برنز پيكارهاي بين‌المللي رده سني پيشكسوتان تنيس خبر داد.

به گزارش قم نیوز حسین لطفی امروز اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی تنیس پیشکسوتان در حالی به کار خود پایان داد که خوشبختانه از قم نیز یکی بهترین‌های این رشته و از تنیسورها با تجربه قم در جمع نفرات برتر حضور داشت و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی ادامه داد: مسابقات بین‌المللی تنیس پیشکسوتان به میزبانی هیات تنیس استان مازندران در باشگاه تنیس ایرانا شهرستان امیرکلا به انجام رسید و تنیسورها در رده‌های سنی بالای 35 سال، 40 سال، 45 سال، 50 سال، 60 سال و 65 سال مردان و بانوان با یکدیگر رقابت کردند.

دبیر هیأت تنیس استان قم افزود: در رده سنی بالای 40 سال این رقابت‌ها کاظم افشاری نماینده هیأت قم بود که در جایگاه سوم قرار گرفت، در حالی که عنوان قهرمانی این رده به امید افشار اختصاص یافت و آرش ایقانی با شکست دو بر صفر در دیدار نهایی به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به مدت چهار روز در هر دو بخش بانوان و آقایان به انجام رسید و شرکت کنندگان در بخش انفرادی 6 گروه سنی و بخش دوبل رده سنی بالای 35 ، 45 و 55 سال مردان با یکدیگر مسابقه دادند، در حالی که مجموعا 68 تنیسور در این جام حضور داشتند.

لطفی با بیان اینکه سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان بود و الوند نامجو نیز مدیریت برگزاری رقابت‌ها را انجام داد، ابراز کرد: کاظم افشاری تنیسور با تجربه قم در حالی رتبه سوم این رقابت‌ها را کسب کرد که در نیمه نهایی با نتیجه دو بر صفر و با امتیازها 6 بر 1 و 6 بر صفر مغلوب آرش ایقانی شد و از راهیابی به فینال بازماند اما رتبه سوم وی برای تنیس قم از یک جام بین‌المللی اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjaxem.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما