سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 63413
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی:

سربازان گمنام پیش قراولان دفاع از کیان نظام هستند

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج)، با وجود مشکلات فراوان کاری، هیچ گاه سنگر را خالی نکرده و همواره پیش قراولان دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.
سربازان گمنام پیش قراولان دفاع از کیان نظام هستند
سربازان گمنام پیش قراولان دفاع از کیان نظام هستند
به گزارش  قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی ضمن تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار کرد: کشور ما از زمان وقوع انقلاب اسلامی تاکنون همواره از سوی دشمنان این انقلاب و نظام مورد تهدید قرار گرفته است.

وی افزود: اما با این وجود و با توجه به توطئه‌های پیرامونی متعدد که در کشورهای منطقه وجود دارد. با هوشیاری، دقت و مدیریت به هنگام سربازان گمنام امام زمان (عج)، کشور در طول این سال‌ها آسیبی ندیده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: ثبات، امنیت و آرامش در کشور، آن هم در منطقه‌ای پرآشوب، از دستاوردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام است و با تلاش‌های انجام شده آسیب‌های امنیتی را به حداقل رسیده‌ است.

جمشیدی بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با وجود تمام مشکلات کاری، هیچ گاه سنگر را خالی نکرده و همواره پیش قراولان دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی با اشاره به دشواری‌هایی که در مسیر این کار وجود دارد، گفت: با وجود تمام این سختی‌ها، سربازان گمنام به لحاظ اقتضائات سازمانی و همچنین به خاطر نوع ماموریت‌ها، دقت بیشتر در کار و... همواره در پوشش و دور از شهرت و به صورت کاملا گمنام عمل می‌کنند که با این کار، اجر این عزیزان در پیشگاه الهی دو چندان می‌شود.

مدیر سابق حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: اتکا به خداوند تبارک و تعالی، توسل به ائمه معصومین (ع) و همراهی مردم با نیروهای وزارت اطلاعات، نقطه قوت و تمایز سازمان‌های امنیتی کشور ما با دیگر سرویس‌های اطلاعاتی دنیاست که موجب پیروزی آنها در طول این سال‌ها شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع تجربه و تخصص بالایی که سربازان گمنام امام زمان(عج)، در طول این سال‌ها کسب کرده‌اند موجب شده تا به خودباوری و ابتکار عمل چشمگیری دست یابند و با استفاده از ظرفیت‌های بومی در عرصه اطلاعات شگفتی آفرین باشند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcgwt93.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما