سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 63429
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت هندبال استان قم خبر داد

اعزام 4 بانوي هندباليست‌هاي قم به مسابقات قهرماني آسيا

قم نيوز : رئيس هیأت هندبال استان قم از دعوت هندباليست‌هاي جوان قم به اردوي آماده‌سازي جديد تيم ملي بزرگسالان بانوان ايران خبر داد.
اعزام 4 بانوي هندباليست‌هاي قم به مسابقات قهرماني آسيا
اعزام 4 بانوي هندباليست‌هاي قم به مسابقات قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی امروز اظهار کرد: تیم ملی هندبال زنان کشورمان در راه کسب آمادگی لازم به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا، اردوهای خود را از روز هفدهم اردیبهشت ماه با حضور بازیکنان دعوت شده استارت خواهد زد.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان هندبال کشورمان در حالی به اردوی آماده‌سازی می‌روند که هفدهمین دوره پیکارهای هندبال قهرمانی زنان آسیا در انتظار آنها است و این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مطرح قاره کهن در شرق آسیا به میزبانی کشور ژاپن به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت هندبال استان قم افزود: با نظر سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان، تعداد 31 بازیکن در این اردو تیم ملی را همراهی می‌کنند و خوشبختانه همچون سال‌های اخیر بار دیگر شاهد حضور دختران و بانوان پرتوان هندبال قم نیز در اردوی تیم ملی هستیم.

وی با بیان اینکه تیم ملی هندبال ایران با هدایت مرضیه یوسف در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور ژاپن به میدان خواهد رفت، افزود: مرضیه افشاری، نوریه عباسی، الناز قاسمی و فاطمه‌ خلیلی‌به‌فر چهار هندبالیست استان قم در این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی هستند.

محمدخانی خاطرنشان کرد: نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان تا بیستم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود، و نفراتی که از قم به اردو دعوت شده‌اند، سال‌ها در ترکیب تیم موفق و شاخص هدف‌پویان جوان قم در مسابقات مختلف کشوری و باشگاهی هم‌بازی هم بوده‌اند.

وی عنوان کرد: قهرمانی در مسابقات مختلف کشوری، قهرمانی در لیگ دسته دوم و دسته اول هندبال زنان ایران، راهیابی به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، عضویت تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و انتخابی جام جهانی از جمله موفقیت‌های ملی‌پوشان هندبال بانوان قم به شمار می‌روند و امیدواریم امسال نمایندگان موفقی برای هندبال قم در پیکارهای آسیایی 2018 ژاپن باشند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdno09.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما