سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 63450
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم مطرح کرد

استقرار شعب سیار نظارت بر بازار در ایام نیمه شعبان در مراکز هدف مسافران

قم نيوز : مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به وضعیت بازار در ایام نیمه شعبان گفت: در این ایام شعبه‌های سیار در مسجد مقدس جمکران و اطراف حرم مطهر، که بیشتر از مکان‌های دیگر استان مسافران و زائران حضور دارند، مستقر هستند.
استقرار شعب سیار نظارت بر بازار در ایام نیمه شعبان در مراکز هدف مسافران
استقرار شعب سیار نظارت بر بازار در ایام نیمه شعبان در مراکز هدف مسافران
به گزارش قم نیوز مهدی ریاضی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنطیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به انجام گشت‌های نظارتی در بازار گفت: در تمام ایام سال ، وبه خصوص در ایام عید نوروز ، گشت‌های نظارتی با جدیت تمام در حال انجام فعالیت بوده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به وضعیت بازار در ایام نیمه شعبان اظهار کرد : در این ایام شعبه‌های سیار در مسجد مقدس جمکران و اطراف حرم مطهر، که بیشتر از مکان‌های دیگر استان مسافران و زائران حضور دارند، مستقر هستند.

وی با اشاره به طرح ضیافت گفت: در این طرح با برگزاری نمایشگاه برای عرضه اقلام مصرفی، شعبه ای جهت نظارت در این نمایشگاه نیز خواهیم داشت.

ریاضی با اشاره به موضوع بهداشت ادامه داد: هنوز دستورالعمل مشخصی ، برای انجام این کار بخصوص در روز بازارها ، ابلاغ نشده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: اکنون بعد از اینکه کالای تاریخ گذشته ، مصرف شد وبه دست مشتری رسید ، گزارش داده می‌شود ، که در برخی از موارد معدوم کردن آن‌ها جهت انجام آزمایش امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد:وزارت بهداشت وعلوم پزشکی باید گشت‌هایی به کارخانجات بفرستد ،تا از همان مبدأ این کار انجام شود ، و تمام تجهیزات از جمله کارگر و وسیله حمل ونقل در اختیار داشته باشد ، تا این موارد را از دسترس متهم خارج کند.

ریاضی با اشاره به شکایات مردم به این سازمان اظهار کرد : عمده شکایات در دو بخش است، نخستین مربوط به دفاتر پیشخوان است ، که علاوه بر نرخ مصوب برای ارائه یک خدمت هزینه اضافه ایی نیز دریافت می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم ادامه داد: دومین مورد شکایت مردم در رابطه با اپراتورهای تلفن همراه است ، که هزینه‌هایی را به مشتری تحمیل می کنند  باید اپراتورها در این رابطه شفاف سازی کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvkn-.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما