چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : 63471
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت هندبال قم گقت:

۴ دختر هندبالیست قمی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند

قم نيوز : رئیس هیئت هندبال استان قم از دعوت از ۴ دختر هندبالیست قمی به تیم ملی هندبال بزرگسالان خبر داد.
۴ دختر هندبالیست قمی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند
۴ دختر هندبالیست قمی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی اظهار داشت: رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا پاییز امسال در ژاپن برگزار می‌شود و دختران هندبالیست استان قم این شانس را دارند تا در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات آسیایی در شرق آسیا قرار بگیرند.

وی افزود: اولین اردوی تیم ملی هندبال بانوان قرار است نیمه دوم اردیبهشت در تهران برگزار شود و ۳۱ بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند که سهم استان قم از این فهرست ۴ هندبالیست است که ۲ تن از این جمع پیش از این نیز در تیم ملی بزرگسالان حضور ثابتی داشته‌اند.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: در سال‌های اخیر به حضور فاطمه خلیلی بهفر و الناز قاسمی، بازیکن کارآمد هندبال قم در تیم ملی عادت کرده‌ایم و این ۲ بازیکن قمی همچنان از ارکان اصلی تیم ملی هندبال ایران به شمار می‌روند و اگر مشکل خاصی پدید نیاید خلیلی امسال سومین و قاسمی دومین دوره حضور در مسابقات هندبال بزرگسالان آسیا را تجربه می‌کنند.

محمد خانی بیان داشت: علاوه بر این ۲ بازیکن که اکنون در اوج جوانی بسیار با تجربه شده‌اند یک بازیکن جوان به نام نوریه عباسی که پیش از این در تیم ملی جوانان با دیگر بازیکنان قمی همبازی بوده و پدیده لیگ برتر هندبال نیز شده است در اردوی تیم ملی حضور دارد.

وی عنوان کرد: نفر چهارم دعوت شده به تیم ملی از هندبال قم، مرضیه افشاری است که در گذشته بازیکن تیم ملی بوده است. افشاری در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل آسیب دیدگی محروم بود اما یک دوره قبل از آن در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی حضور داشت و سابقه بازی برای تیم ملی جوانان را هم دارد گرچه در ۲ سال اخیر با مشکل آسیب دیدگی مواجه بوده است.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح  کرد: هندبال استان قم در سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته و این افتخار را داریم که تنها هیئت ورزشی استان قم باشیم که در بخش بانوان دارای عضو ثابت در ترکیب تیم ملی هستیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6yni.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما