شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 63560
منبع : خبرگزاری فارس
با دعوت به اردوي تيم ملي صورت گرفت

بانوان هندباليست قم آماده سفر به ژاپن

قم نيوز : بانوان هندباليست قم با دعوت از سوي كادر فني تيم ملي هندبال خود را براي اعزام به پيكارهاي آسيايي 2018 در ژاين آماده مي‌كنند.
بانوان هندباليست قم آماده سفر به ژاپن
بانوان هندباليست قم آماده سفر به ژاپن
به گزارش قم نیوز با برنامه‌‌ریزی انجام شده از سوی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان ایران استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای حضور موفق و پرقدرت در مسابقات 2018 قهرمانی زنان آسیا از روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه زده می‌شود.

این نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بانوان است که برای برگزاری در تهران برنامه‌ریزی شده و این تیم به سرمربیگری مرضیه یوسف خود را برای رقابت با حریفان شرکت کننده در هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند، مسابقاتی که کشور ژاپن آن را میزبانی خواهد کرد.

این مرحله از تمرینات ملی‌پوشان هندبال تا بیستم اردیبهشت ماه و با حضور 31 بازیکن در تهران برگزار می‌شود، در حالی که چهار بازیکن از استان قم به نام‌های الناز قاسمی، فاطمه خلیلی‌به‌فر، نوریه عباسی و مرضیه افشاری در کنار دیگر ملی‌پوشان به کار آماده‌سازی خواهند پرداخت.

نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان ایران برای حضور در این مرحله از اردوی تیم ملی، بازیکنانی از تیم‌های باشگاهی تاسیسات دریایی تهران، بهمن بهبهان، شهید چمران لارستان، شاهین شهرداری بوشهر، نفت و گاز گچساران، سوهان خودکار قم و هدف‌پویان جوان قم هستند.

بر این اساس نرگس شیخی، هانیه لک، مینا وطن‌پرست، الناز رمضانپور، مریم یوسفی، ساناز رجبی، آرزو محمدی، نیوشا مرادبخش، سعیده حراچی، فاطمه موسوی، حدیث نوروزی، پریناز قربانی، راضیه سهرابی، سهیلا هیات، الناز قاسمی، فاطمه خلیلی، نوریه عباسی و مرضیه افشاری محسوب می‌شوند.

همچنین راضیه جانباز، شقایق باپیری، سیران احمدی، مژگان قهرمانی، زینب بذرافکن، رویا نوروزی، شیدا فلاحی، مریم کاراندیش، زهرا فقیهی، صونا بیداد، پریسا علی‌پور، بهاره ایزدگشب و طاهره محمدقاسمی دیگر نفرات دعوت شده به شمار می‌روند و در کنار مرضیه یوسف سرمربی این تیم، نشمین شافعیان به عنوان مربی، طاهره مبری به عنوان سرپرست و اکرم حبیب‌لو به عنوان فیزیوتراپ حضور دارند.

چهار بازیکن هندبال استان قم در حالی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که دو تن از آنها یعنی الناز قاسمی و فاطمه خلیلی‌به‌فر بازیکنان سابق تیم هدف‌پویان جوان قم فصل گذشته در تیم نفت و گاز گچساران بازی کردند، نوریه عباسی عضو تیم سوهان خودکار قم قهرمان فصل 1396 پیکارهای لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران بود و مرضیه افشاری نیز سابقه بازی در هدف‌پویان جوان قم را دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyiem.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما