دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 63678
منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

هدفگذاری رشد 20 درصدی صادرات غیر نفتی درسال 97 استان قم

قم نيوز : غضنفری با اشاره به برگزاری جلسات این کارگروه به صورت ماهیانه افزود: هر 15 روز گزارش دستگاه های اجرایی در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرد تا هدف گذاری توسعه 20 درصدی صادرات استان در سال 97، محقق شود.
هدفگذاری رشد 20 درصدی صادرات غیر نفتی درسال 97 استان قم
هدفگذاری رشد 20 درصدی صادرات غیر نفتی درسال 97 استان قم
به گزارش قم نیوز غضنفری با اشاره به برگزاری جلسات این کارگروه به صورت ماهیانه افزود: هر 15 روز گزارش دستگاه های اجرایی در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرد تا هدف گذاری توسعه 20 درصدی صادرات استان در سال 97، محقق شود.

معاون استاندار قم با بیان اینکه سهم هر کدام از بخش های اقتصادی استان، همچون صنعت ، معدن و کشاورزی در فرآیند صادرات محصولات بایستی مشخص شود افزود: هماهنگی های لازم میان دستگاه های اجرایی جهت تحقق برنامه ها الزامیست.

وی همچنین برگزاری نمایشگاه در زمینه معرفی کالاهای تولید استان قم در نیمه نخست سال جاری را خواستار شد و گفت: مشوق های لازم در این خصوص باید به تولید کنندگان بومی تخیص یابد.

غضنفری در خصوص برگزاری نمایشگاه معرفی کالاهای تولید استان قم در سایر کشورهای جهان نیز گفت: این کار بسیار مفیدی است که باید انجام شود تا زمینه عرضه کالاهای داخلی به بازار های بین المللی به منظور ورنق تولید ،ایجاد ارزش افزون و ارزآوری فراهم گردد.

وی بیان کرد: در خصوص سفرهای تجارت ب کشور های خارجی تأکید کرد که بایستی دستاوردهای آن مردم تبین گردیده و افکار عمومی با آثار مثبت آن آشنا شوند البته تمامی تلاش متولیان این امر بایستی بصورتی باشد که این سفرها منتج به نتایج مفید در حوزه اقتصادی برای استان گردد.

وی در خاتمه از اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان خواست که برنامه خود را برای ایجاد پایانه عرضه تولیدات داخلی استان که همچنین نمایشگاهی و همچنین سفارشی خرید داشته باشد ، ارائه نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjomem.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما