سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 63681
منبع : خبرگزاری فارس

کاروان هفته فرهنگی قم در لبنان وارد شهر نبطیه شد

قم نيوز : کاروان برگزار کننده هفته فرهنگی - اقتصادی قم در لبنان با استقبال شهردار نبطیه و مسئولانی از حزب الله لبنان وارد این شهر شد.
کاروان هفته فرهنگی قم در لبنان وارد شهر نبطیه شد
کاروان هفته فرهنگی قم در لبنان وارد شهر نبطیه شد
به گزارش قم نیوز کاروان برگزارکننده هفته فرهنگی - اقتصادی قم در لبنان عصر دوشنبه با استقبال دکتر کحیل شهردار و رئیس شورای شهر نبطیه لبنان و دکتر محمد مهدی شریعتمدار رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و جمعی از مسئولان حزب الله لبنان و مقامات محلی وارد این کشور شدند.

این کاروان پس از ورود به لبنان به روضه الشهیدین، گلزار شهدای مقاومت اسلامی و شهدای حزب الله رفتند و به مقام شهدا ادای احترام کردند.

در گلزار شهدای روضه الشهیدین مزار شهدای شاخصی از جمله شهید عماد مغنیه و فرزند شهیدش جهاد مغنیه، شهید مصطفی بدرالدین و شهید هادی نصرالله فرزند سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان قرار دارد.

شریعتمدار، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان در جمع کاروان برگزار کننده هفته فرهنگی اقتصادی قم در سخنانی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه هفته فرهنگی اقتصادی قم رویداد فرهنگی مهمی است که برای اولین بار توسط یک شهر در کشوری همچون لبنان برگزار می‌شود و امیدواریم دستاوردهای خوبی به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و اقتصادی قم برای مردم لبنان داشته باشد.



دبیر ستاد هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان نیز در این جمع اظهار داشت: تلاش‌های فراوانی از سوی رایزنی فرهنگی ایران در لبنان برای برپایی این نمایشگاه صورت گرفته است که در اینجا از ایشان و همکارانشان و همچنین از مجموعه مسئولان حزب الله لبنان و شهر نبطیه تقدیر می‌کنیم.

هادی صالحی افزود: امید است این اقدام گام نخستی در راستای افزایش مراودات طرفین و شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی قم باشد.

نمایشگاه هفته فرهنگی اقتصادی قم در ۳۷ غرفه در شهر نبطیه لبنان واقع در خیابان مرجعیون در مجتمع تجاری ریفولی به مساحت بیش از ۳ هزار متر مربع از ۱۹ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۲ دایر است.

افتتاح رسمی این نمایشگاه در روز چهارشنبه هفته جاری با حضور مسئولان فرهنگی اقتصادی لبنان و شهر نبطیه و برخی از مسئولان حزب الله لبنان و همچنین مسئولان استان قم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcdf909.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما