چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب : 64030
منبع : خبرگزاری فارس
مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف خبر داد

پخش مسابقه طعم رمضان از راديو معارف

قم نيوز : مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش مسابقه طعم رمضان از اين رسانه به مناسبت ماه رمضان خبر داد.
پخش مسابقه طعم رمضان از راديو معارف
پخش مسابقه طعم رمضان از راديو معارف
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی امروز با اشاره به برگزاری مسابقه طعم رمضان اظهار کرد: این مسابقه به صورت عصرگاهی در ماه رمضان پخش می‌شود و از پنجشنبه 27 اردیبهشت هر روز از ساعت18 تا 19 به مدت 60 دقیقه از رادیو معارف به روی آنتن می رود.

 وی خاطرنشان کرد: این مسابقه برای استفاده بهینه از فرصت رمضان، مطالعه و یادگیری طراحی شده که از جمله بخش‌های این برنامه می‌توان به آشنایی با کتابخانه‌های عمومی استان‌های کشور، بخش شیوه‌های مطالعه و یادگیری اشاره کرد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر بخش‌های مسابقه گفت:‌ آشنایی و مطالعه چند کتاب از تألیفات آیت‌الله مکارم شیرازی و پویش مردمی فرزندان کتابخوان از دیگر بخش‌های مسابقه است که در فرهنگ مطالعه مؤثر است.

 وی خاطرنشان کرد: سؤالات مسابقه این برنامه از کتاب‌هایی مانند 10 درس خداشناسی، 10 درس پیامبر شناسی، 10 درس امام‌شناسی، 150 درس زندگی و در پرتو اخلاق از آثار آیت‌الله مکارم شیرازی انتخاب شده است.

محمودی عنوان کرد: محمد جواد محمدی به عنوان تهیه‌کننده و رضاملایی به عنوان گوینده مسابقه طعم رمضان است و حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیان نژادی، سید محمد حسینی خامنه و افشاری کارشناسی این برنامه را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxxqe.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما