پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 64110
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بوكس استان قم خبر داد

مشتزنان قم در اردوی تیم ملی بزرگسالان ايران

قم نيوز : رئيس هیأت بوكس استان قم گفت: اردوي آماده‌سازي تيم ملي بوكس بزرگسالان ايران با حضور دو بوكسور مدال‌آور قم برگزار مي‌شود.
مشتزنان قم در اردوی تیم ملی بزرگسالان ايران
مشتزنان قم در اردوی تیم ملی بزرگسالان ايران
به گزارش قم نیوز مجید عباس‌زاده امروز  اظهار کرد: مصیب تیموری در وزن 56 کیلوگرم و علی مرادی‌سپهر در وزن 69 کیلوگرم بوکسورهای قمی حاضر در اردوی جدید تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران در راه کسب آمادگی برای مسابقات برون‌مرزی امسال محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، اضافه کرد: اردوی بزرگسالان در حالی برگزار می‌شود که علاوه بر بوکسورهای توانمند استان قم، مهدی یعقوب‌لو مربی با دانش قم در این رشته نیز به عنوان مربی تیم ملی در اردو حضور دارد.

رئیس هیأت بوکس استان قم بیان کرد: نفرات دعوت شده به این اردو زیر نظر اکبر احدی سرمربی تیم ملی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به تمرین می‌پردازند تا از شرایط مطلوب جسمانی و تکنیکی برای حضور موفق در مسابقات برون‌مرزی آینده برخوردار شوند.

وی در ادامه به درخشش بوکسورهای ملی‌پوش قم در پیکارهای انتخابی تیم ملی با کسب دو مدال طلا اشاره و عنوان کرد: بوکسورهای قم به واقع در مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی گل کاشتند و با کسب دو مدال طلا در این مسابقات نشان دادند بوکس قم مسیر درستی را پیش‌ می‌رود.

عباس‌زاده با بیان اینکه قم میزبانی رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی بزرگسالان ایران را بر عهده داشت، اضافه کرد: مصیب تیموری در وزن 56 کیلوگرم با شکست دادن تمامی حریفان خود قهرمان شد، ضمن اینکه علی مرادی‌سپهر قهرمان سال گذشته مسابقات دانشجویان ایران به عنوان ستاره جوان ما در وزن 69 کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.

وی با تقدیر از عملکرد دیگر بوکسورهای قمی حاضر در این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: متاسفانه دست حسین جدی بوکسور وزن 60 کیلوگرم و علی صادقی مشت‌زن وزن 75 کیلوگرم تیم هیأت بوکس استان قم در این دوره از مسابقات از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcbg8b0.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما