يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 64267
منبع : خبرگزاری مهر
توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت؛

۲۰ اکیپ بازرسی بر قیمت‌ کالاهای اساسی در قم نظارت می‌کنند

قم نيوز : مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: همزمان با ماه رمضان ۲۰ اکیپ بازرسی این سازمان بر قیمت‌ها به ویژه قیمت‌ کالاهای اساسی نظارت دارند.
۲۰ اکیپ بازرسی بر قیمت‌ کالاهای اساسی در قم نظارت می‌کنند
۲۰ اکیپ بازرسی بر قیمت‌ کالاهای اساسی در قم نظارت می‌کنند
به گزارش قم نیوز احمدرضا سمیعی نصب در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و لزوم نظارت کامل بر قیمت کالاهای اساسی عنوان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان افزایش تقاضا برای برخی از کالای اساسی مانند برنج، روغن و مواد پروتئینی و گوشت، نظارت‌ها بر قیمت این اقلام افزایش داشته است.

وی با اشاره به نظارت ۲۰ اکیپ بر قیمت‌های بازار، اظهار داشت: این اکیپ‌ها در سه نوبت صبح، ظهر و شب تا ساعت ۲ بامداد با سرکشی به بنگاه‌های توزیع تولید و توزیع اقلام بر قیمت‌ها و دیگر موارد لازم نظارت می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه طی سه روز آغاز ماه مبارک رمضان تخلفاتی هم مشاهده شده است، عنوان کرد: عمده تخلفات در رابطه با گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: طرح نظارت بر کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد که البته در این بین سایر دستگاه‌های نظارتی هم در کنار سازمان صنعت، معدن و تجارت بر قیمت کالاها نظارت دارند.

سمیعی نصب همچنین با اعلام شماره ۱۲۴ برای دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با تخلفات گفت: مردم می‌توانند هر گونه گرانفروشی و عدم درج قیمت را با این شماره در میان بگذارند و شماره ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات مردمی است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefw8p.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما